RE: RE: Czego oczekiwać od trenera personalnego - i dlaczego to tyle kosztuje?
You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czego oczekiwać od trenera personalnego - i dlaczego to tyle kosztuje?

RE: Czego oczekiwać od trenera personalnego - i dlaczego to tyle kosztuje?

Ćwiczyłem z trenerem personalnym prawie 2 lata. Nie żałuję ani minuty. Treningy były tak prowadzone, że wyciskały ze mnie maksa i to dosłownie, na każdym treningu. Efekty też przychodziły bardzo szybko. Ale równie ważne było to ile dało mi to wiedzy. Wiedzy potrzebnej do tego, żeby ćwiczyć poprawnie i na maksa samemu. Co robiłem z powodzeniam przez rok. Później z różnych względów musiałem odpuścić, ale teraz wracam bo się zapuściłem :) Dzięki za ten artykuł, przyjemnie się czytało. Zasłużyłaś na tip! 0.1

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now