Ukraiński traktor na NFT Showroom

Ostatni artykuł o NFT uświadomił mi, że przyjęta przeze mnie koncepcja ceramicznych NFT jest trochę bezsensowna. Dla przypomnienia: polega ona na tym, że posiadacz NFT może je zamienić na realną rzeźbę. W momencie odbioru token jest spalany. Takie rozwiązanie teoretycznie pozwala uniknąć wysyłania prac, bo ktoś może je kupić i odebrać kiedyś (lub w ogóle, jeśli zdecyduje się je sprzedać). Problem jednak w tym, że palenie tokenów sprawia, że znika jeden z najważniejszych aspektów NFT, czyli potwierdzenie praw do danego dzieła.

Dlatego też postanowiłem spalić na Lensy token z traktorem nr 001 i zmintować go jeszcze raz, ale z nieco innym opisem. Tym razem jednak wybrałem NFT Showroom, gdzie ruch jest nieco większy. Czy przyniesie to jakiś efekt? Nie mam pojęcia. Przypomnę tylko, że wszystkie NFT z serii traktorowej wspierają @hive.aid. Na razie nie planuję mintować ich więcej. Poprzestanę na 001 (NFT Showroom), 002, 003 i 004 (Lensy). Resztę traktorów będzie można dostać za rycary (bez NFT) w Królestwie Bez Kresu.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now