Projekt Klocki: Świątynia

W życiu każdej budowli z klocków przychodzi ten moment, gdy trzeba ją rozebrać. Tak tez było z willą z garażem. Choć jest to tylko częściowo prawdą, bo podczas rozbiórki doszedłem do wniosku, że parter jest tak skonstruowany, że gdyby go zmodyfikować, mógłby być podstawą całkiem dużego gmachu. Postanowiłem sprawdzić tę opcję. W efekcie tego powstała świątynia z dwoma poziomami.

obraz.png

obraz.png

obraz.png

obraz.png

obraz.png

obraz.png

obraz.png

obraz.png

obraz.png

obraz.png

Analizując powstałą konstrukcję, doszedłem do wniosku, że gdyby usunąć podłogę na drugim piętrze, to mógłby to być modernistyczny kościół katolicki. Tak też uczyniłem. Uzyskane w ten sposób dodatkowe klocki wykorzystałem do wzmocnienia środkowej części gmachu dodatkowymi filarami. Zmodyfikowałem też dach.

obraz.png

obraz.png

obraz.png

obraz.png

obraz.png

obraz.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now