Plany, plany, plany

IMG_4772.jpg

Jakie plany? - pytają mnie ludzie. I zwykle nie wiem co odpowiedzieć, bo główny plan obecnie to: odpocząć. W KBK sporo jest do zrobienia. I nawet nie mam na myśli prac remontowych. Wiele rzeczy wciąż jest spakowana w różnego rodzaju skrzyniach. Powoli to ogarniam, z naciskiem na "powoli".

Pomalowałem też jedną ze ścian sposobem, o którym już kilka razy wspominałem, czyli rozwodnionym akrylem. Efekt mógłby być lepszy, ale najgorzej też to nie wygląda. Z założenia ściana miała być w różnych odcieniach i to w zasadzie się udało. O wiele lepiej jednak wygląda z bliska, niż z daleka.

IMG_4774.jpg

Na wtorek (7 lipca) planuję pierwsze spotkanie organizacyjne, czyli coś w rodzaju walnego zebrania posiadaczy rycarów. Cóż, trzeba zacząć prace nad jakąś konstytucją...

Wcześniej KBK będzie otwarte na pewno w piątek (3.07) od 16.00 i w sobotę (4.07) od 18.00. Aktualny grafik będzie publikowany tutaj. Swoją drogą wciąż nie mam informacji zwrotnej kto jest chętny na spotkanie hive'owe. Jak na razie chęć zgłosiła tylko @wadera.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now