Nocne granie: Pieśń bojowa 1860

"Pieśń bojowa 1860" to anonimowy utwór odnaleziony w śpiewniku wydanym w 1864 roku, z adnotacją: Poświęcona Antoniemu Góreckiemu 13 czerwca 1860 r. Nagrałem ją w 2014 roku w etno-basowej wersji. Nie rozpisałem jej jednak na akordy, więc nigdy nie była grana na koncertach. Co jednak ciekawe, zaaranżowanie tego utworu na pianinie okazało się o wiele łatwiejsze niż się spodziewałem. Zrobiłem to przedwczoraj przed zajęciami polsko-ukraińskimi. Wciąż jednak mam problem z płynnym zagraniem tego na dwie ręce. Ćwiczenia jednak przynoszą rezultaty. Nie wiem jak to się dzieje, ale powtarzanie tego samego x razy sprawia, że z czasem człowiek zaczyna naciskać klawisze niejako intuicyjnie, bez zastanawiania się. Czy działa pamięć mięśniowa? Kto wie. W każdym razie może za jakiś czas nagram to raz jeszcze i będzie można zauważyć postęp...

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now