Kryptospotkanie w KBK już w piątek!

Jak już wiele razy wspominałem, nie najlepiej wychodzi mi multitasking, więc dopiero dzisiaj udało mi się zrobić wydarzenie na Facebooku dotyczące spotkania, które odbędzie się w najbliższy piątek w @krolestwo (adres dla przypomnienia: Kraków, Biskupia 18). Poświęcone będzie blockchainowi i kryptowalutom. Opowiem między innymi o Hive i o tym jak technologia ta pomogła w rozwoju Królestwa Bez Kresu. Start o 18.00. Wszystkich (jak zwykle) zapraszam. Co więcej: każdy może przyjść i dodać swoje trzy grosze. Dyskusja jest przewidziana po mojej prezentacji.

Teraz chyba największym wyzwaniem będzie wypromowanie tego wydarzenia, bo choć zaplanowałem go już dwa tygodnie temu, to przez remont w ogóle nie miałem czasu, aby myśleć o tej kwestii. Jeśli ktoś ma jakieś sugestie, gdzie warto podesłać informację to będę wdzięczny za umieszczenie ich w komentarzach.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now