Kiepski początek roku

No i rozłożyło mnie. Jest to dość nietypowa sytuacja, bo nie pamiętam kiedy ostatni raz miałem gorączkę 38-39 stopni Celsjusza. Zdarzało mi się to za dzieciaka, ale przez ostatnie dwadzieścia lat wszystkie choroby raczej kończyły się po kilku dniach i nie przekraczały stanu podgorączkowego. Nawet C-19 w październiku 2020 skończył się po 3 dniach (został tylko brak smaku, tak smaku).

Damaszek Europy

Najlepsze jest to, że prawdopodobnie byłbym dziś zdrowy, gdyby nie... wyjazd do Damaszku Europy. Pamiętam, że w piątek 29 grudnia obudziłem się z lekkim bólem gardła. Mimo to postanowiłem pojechać do Tarnowa. No i tak rok zakończył się świetnie a rozpoczął tragicznie. Ot, nauczka na przyszłość, żeby dmuchać na zimne.

PS. Przypominam, że w związku z chorobą w najbliższych dniach @krolestwo otwieram tylko na lekcje polsko-ukraińskie.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now