Archiwum grafik: Pani ze zdjęcia

Jakiś czas temu pisałem o pomyśle ożywienia Łotyszy. W zestawieniu, które zaprezentowałem we wpisie zabrakło oczywiście najbardziej ikonicznej fotografii z mojej kolekcji, a mianowicie młodej kobiety z Rygi, którą swego czasu umieściłem na okładce "Ciepłego oddechu".

obraz.png

Niestety dotychczasowe próby jej "ożywienia" nie przyniosły oczekiwanego rezultatu. Propozycje generowane przez AI są podobne, ale jednak widać, że to inna osoba...

Powyższe prace to proste portrety. Nie generowałem ich w setkach, więc wciąż jest pole do próbowania. Sporo czasu zajęło mi jednak stworzenie fotografii, na których dziewczyna z Rygi trzymałaby... skrzypce. Uznałem, że byłaby to świetna grafika promująca najnowszy projekt muzyczny. Niestety zadanie okazało się bardzo trudne.

Powyższe grafiki to jedne z nielicznych, na których postać jest "w miarę" podobna do dziewczyny z fotografii, a w dodatku skrzypce wyglądają "w miarę" jak skrzypce. Niestety większość wygenerowanych zdjęć wyglądała tak jak te poniżej...

Midjourney o wiele lepiej radziło sobie z wygenerowaniem "randomowych" kobiet ze skrzypcami. Poniższa poza w przypadku Łotyszki z okładki okazała się niemożliwa do zrealizowania, mimo iż próbowałem różnych promptów.

Jestem jednak świadomy, że Midjourney ciągle się rozwija. Świadczy o tym choćby porównanie, które zrobiłem pod koniec maja. Zobaczymy więc jak poradzi sobie z tym za kilka miesięcy...

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now