Tajemniczy ogród ukryty na wewnętrznym dziedzińcu krakowskiego magistratu

Kilka dni temu we wtorek 6 VII poszedłem na wydarzenie co do którego myślałem że będzie to jakaś akcja ogrodnicza ( co naprawdę nie jest moją mocną stroną ) okazało się zaś zebraniem i omawianiem akcji zrobienia lodówki foodsheringowej i regału książek dostępnego dla zainteresowanych - w miejscu nader dobrze ukrytym ( spokojnie jeśli akcja ruszy pojawią się kierunkowskazy ) czyli prawie przy samym rynku - przy placu Wszystkich Świętych .
Posłuchałem naradzających się zebranych urzędniczek ( może to były panie z akcji urzędniczki ogrodniczki - nie jestem pewien , o której coś tam kiedyś słyszałem ) i porad/uwag założyciela krakowskiego domku All inn (ksiązkodzielnia/ciuchodzielnia o którym pisałem wcześniej ) właściwie o samej naradzie miałem nie pisać ale znalazło się kilka zdjęć na telefonie więc warto o tym jednak chyba wspomnieć .

Kraków zresztą znalazł się wysoko w jakimś rankingu zielonych miast świata .

https://www.krakow.pl/aktualnosci/247058,26,komunikat,krakow_w_czolowce_najbardziej_zielonych_miast_swiata.html

Może to być paradoks biorąc pod uwagę "legendarną" jakość naszego powietrza, ale jak słusznie zauważyła jedna z pań małym miasteczkom francuskim , jak np Grenoble , mającym 100000 populacji jest po prostu łatwo załapać się do takich zestawień od zawsze , a u nas chyba jednak idzie od kilku lat ku lepszemu ...

na ten moment uczestnicy akcji czekają na aprobatę pani dyrektor magistratu co do instalacji zewnętrznej lodówki i regału ale zebranie nastawiło mnie raczej optymistycznie co do dalszego rozwoju tej zacnej inicjatywy ,

także już dziś można wpadać wyskubywać miętę (dobrą w czas upałów ) z doniczek - pomidory jeszcze dojrzewają ( no właściwie mam nadzieję, że wszystko to jakoś przetrwało ostatnie gradobicia ) .

214094395_4594939077201957_3065963369754175714_n.jpg

DSC_0202.JPG

DSC_0201.JPG

DSC_0203.JPG

DSC_0207.JPG

DSC_0200.JPG

DSC_0209.JPG

DSC_0204.JPG

DSC_0205.JPG

DSC_0212.JPG

DSC_0210.JPG

DSC_0211.JPG

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now