Szalona pobudka i plansżówka z lombardu / I've bought board game in pawn shop for 3 bucks day is still shitty anyway

Zmrużyłem oczy pewno przed siódmą koło siódmej, o dziesiątej rano karma postanowiła kopnąć mnie w tyłek pobudka tak niespodziewaną że chyba lepszy byłby pożar bloku...

Z przyczyn - że całkiem nie ochłonąłem - po szoku wolę o tym nie pisać na świeżo ani pewnie w ogóle, zostańmy na tym że poza chwilowymi komplikacjami rozeszło się ....

Komplikacji zawodno-zawodowych pewno nie będzie - poza dzisiejszym niewyspaniem - no i nabyłem plansżówkę w lombardzie za 10 zł xD - (wartą jak okazuje niezbyt wiele więcej - ale logo Fantasy Flight Games przyciąga) ....

z zaspania wciąż nie widzę, że mimochodem zaczął się już wtorek - za 2,40 minut zbiórka ;/ ...

no i wygrałem kolejny bezużyteczny napój alchemiczny w Splinterlandsach

Plansżówka to "ostatnia godzina" niezamierzona parodia Arham Horror

https://boardgamegeek.com/boardgame/285773/arkham-horror-final-hour

wstawka muzyczna bez związku z tematem

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center