Sobota, "Admirał" , TWofMine itp itd...

Obejrzałem wczoraj rosyjską superprodujcję historycznapt "Admirał" opartą na biografii admirała Aleksandra Kołczaka

https://pl.wikipedia.org/wiki/Aleksandr_Ko%C5%82czak

Normalnie nie pożyczałbym rosyjskich filmideł historycznych w obecnych czasach ale to wypożyczyłem chyba ze 2 miesiące temu i zalegało.
Film to wycięte fragmenty z 10 odcinkowego serialu (co nie rzuca się w oczy) podobny zabieg jak ten Patryka Vegi w Pitbull 1 .
Recenzja może innym razem, wspomnę tylko silne skojarzenia z Titanikiem (!) i nadmiar melodramatu - poza tym niezły film historyczny.

Po 12 podziałałem i wymarzłem w bazie All-Inn, odwiozłem nawet kilka pozycji i nie przywiozłem zbyt wielu, dziś ruch odwiedzających był bardzo mały.

Poza tym zapisałem się na badania ankietowe o ciekawej tematyce - czasem dostaje takie info. od pani dla której kiedyś robiłem czy miałem robić jakąś ankietę czy coś

(Badania dla panów w wieku 25-45 lat lubiących piwo jasne pełne . Badanie stacjonarne... , jest jakoś jeszcze sporo czasu bo badanie 19-21 IV )...

Poza tym od wczoraj gram sobie w This War of Mine - wreszcie udało się zainstalować tą kultową grę studio 11 Bit Studio recenzja może innym razem

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center