Pracowity,zimny dzień na Prądnickiej 7 (Baza AllInn)

Zdołałem się wytoczyć rowerem z domu w stronę wolontariatu około południa.
Mocno niewyspany wdałem się w dyskusję na temat odzyskania roweru ze wspólokatorem - montaż dzwonka i światła oraz naprawa hamulca okazały się koniecznością .

Wymagało ode mnie sporej ilości perswazji uzyskanie dziś roweru - nowe przepisy są zaś naprawdę idiotyczne ;/

tutaj zarys

https://czasopismo.legeartis.org/2021/05/zmiany-przepisach-rowerzystow/

mam nadzieję, że służby nie uzupełnią ich do łatania norm mandatowych

Fajną zabawką okazał się też ostatnio wygrzebany odtwarzacz płyt/kaset/radia starego typu - w baterię szkoda inwestować - ale najbardziej spodobała mi się opcja powrotu do kolekcjonowania kaset (na razie jest to chyba tylko Filozofia Góralska ks Tischnera - czytana przez autora - właściwie wziąłem ją tylko po to by sprawdzić czy sprzęt działa

efektem było odsłuchanie nowej płyty Aldarona którą autor znany od lat podarował mi po ostatnim koncercie

https://zrzutka.pl/p7wa9p

warto się tylko cieszyć, że wymagany próg został osiągnięty.

dzień w książko-dzielni (ciuchodzielni) upłynął dość ciekawie i sympatycznie

fajną akcją było rozdawanie zabawek (nie nazwał bym ich pełnoprawnymi mieczami świetlnymi - ale pewne podobieństwo jest) osobom powtarzającym cytat

“Your focus determines your reality"
a właściwie po Polsku

Twoje skupienie determinuje Twoją rzeczywistość.
Qui-Gon Jinn - oczywiście Film Mroczne widmo (epizod 1 Star Wars )

zagrałem dwie partie w warcaby z prezesem (1-1)

nie czułem się dosyć skupiony na szachy :)

za to posłuchaliśmy niezłej muzyki z telefonu

ciekawą osobą jest też nowy wolontariusz ze Szwajcarii - Ion

Po mroźnym dniu odpoczywam przy końcówce już niestety Ricka i Mortego (został jeden odcinek ), ulubionej grze komputerowej Rimworld

sukcesem też było odzyskanie po jednym dniu komputera, którego zaprzyjaźniony spec Andrzej błyskawicznie naprawił (na szczęście chodziło o drobne prze-lutowanie wejście przedniego gniazda myszy / pendrivea ) nic poważnego

za to zalogowanie się na peakd.com z niewyjaśnionych przyczyn było na moim sprzęcie przez kilka godzin niemożliwe (podejrzewam nadgorliwość antywirusa/ ciasteczka czy inne cholerstwo

osobną kwestią jest czy uda się uniknąć przeziębienia - zobaczymy jutro...

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center