Powitalne blubry starego ramola

Witajcie szczuny i mele, gzuby i stare ramole (takie jak ja). Tak wiaruchna, zarówno tytuł tego wpisu i pierwsze zdanie świadczą o tym skąd jestem, tej. Mianowicie z miasta, gdzie wedle legendy, po wielu latach spotkali się i poznali na nowo bracia Lech, Czech i Rus, a wedle prof. Kóčka-Krenz to tu odbył się chrzest Mieszka I.

Konto założyłem tutaj co prawda w czerwcu, ale dopiero teraz postanowiłem zrobić pierwszy wpis. Wolę czytać innych i komentować. Przyznaje się bez bicia, że do końca jeszcze nie ogarnąłem co i jak ze STEEM i Steemit, no ale mogę to złożyć na karby mego wieku (czterdziecha dawno za mną) i syndromu zwanego popularnie S.K.S (= Starośc, Ku..a, Starość).

Zawodowo jestem związany z szeroko pojętą branżą ICT od lat ponad 20, a obecnie konkretnie siedzę głównie w bezpieczeństwie cyfrowym a dodatkowo męczę studentów na jednej z prywatnych uczelni w mym mieście rodzinnym. Jestem też ojcem czworga szkodników obojga płci. Wymagające zadanie.

To tyle na razie wiara, niech wam widać kielochy w papie.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center