Spotkanie Steemian na wyspie Korfu!!!

No i stało się! Spełniło się moje kolejne marzenie...
Doczekałam się spotkania Steemian na "mojej" wyspie Korfu :)

Tan tara tan!
To MY, wieczorkiem 11.07.2019 roku w moim ogrodzie, po długim dniu pełnym wrażeń.

20190711_201549.jpg
@imperfect-one, @matkapolka, @grecki-bazar-ewy i gość specjalny Księżniczka Lila

To był na prawdę cudowny dzień... pełen uśmiechu i szczerego śmiechu, zapierających dech widoków, szczerych rozmów (jakbyśmy znali się od dawna), historii, upominków, serdeczności, kulinarnych doznań i już sama nie wiem czego jeszcze. Dziękuję Wam pięknie :)

I wszystko to było dobre... przepływała między nami pozytywna energia, szacunek i zrozumienie.
Nie było bariery wiekowej, językowej ani żadnej innej - wręcz przeciwnie :)
Czy to magia Steem'a?
Myślę, że tak!

20190711_112511.jpg

Dzisiaj publikuję zajawkę z naszego spotkania, żeby uwiecznić ten fakt jak najszybciej. Zapewne pojawi się bardziej szczegółowy post, zarówno na koncie @imperfect-one jak i na moim, @matkapolka też pewnie napisze coś fajnego niebawem.
Na wpisy Księżniczki Lili jeszcze troszkę poczekamy ale poczekać warto, wierzcie mi, to jest najwspanialsza Księżniczka jaką poznałam do tej pory :)

To co Kochani, kto następny zawita na Korfu? Zapraszam!

20190711_161543.jpg

Zdjęcia własne by @grecki-bazar-ewy.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now