Mocy przybywaj - czyli zasysanie mocy od innych

Piszę ten post, bo ubolewam nad faktem, że siła mojego głosu jest zerowa i nie mogę wesprzeć wartościowych treści i osób.

Jestem wypruty bez mocy i mniej więcej taką mam minę jak ten nekromanta.

Człowiek wchodzi na steema i już po chwili zamiast imponującego 0,003 centa za głos ma 0,001
Zauważyłem to na strimi.pl, bo tam jest tak jakby bardziej bogato. Więcej zer i miejsc po przecinku specjalnie dla Polaków. Na steemit.com mam natomiast okrągłe zero, zagraniczne wymysły i spisek jawny.
Poczytałem artykuły, pooglądałem zdjęcia i wsparłem tym zerem. Czasem ofiaruję dobre słowo, pozostaje jednak niedosyt.

Człowiek się uzależnia od upvotowania, ćpuństwo straszne.

Byłem na takim głodzie, że chciałem sobie dokupić mocy, ale to trochę jak płatna miłość.
Pomyślałem, niestety chwile mi to zajęło i wymyśliłem szatański plan.
Ludzie, którzy mnie obserwują, mają dużo więcej mocy. To bardzo dobra wiadomość, bo jak będą mieć jeszcze więcej to może się podzielą w szale klikania.

Wybrałem więc parę interesujących osób, które chcę wam polecić.

Kolejność przypadkowa
@patrycjaduda i @smilegirl, bo siedzi obok i wybieram życie ;P
@wadera za ciekawe pomysły i myśli
@jhalik dobre grafiki
@ocisly za bardzo ciekawe informacje o astronomii
@grecki-bazar-ewy za dobry klimat
@fotomindo za świetne portrety
@apismellifera za ciekawe rzeczy o pszczołach
@skrobis, żeby go zmotywować do robienia ze mną muzyki i filmów.
@bowess bardzo pomocne informacje i porady
O grubych rybach nie pisze, bo są dobrze znane i się plankton może spłoszyć.

nekromanta.jpg

wiem wiem to paskudna manipulacja, stracicie swoją moc

Jest problem z wyszukiwaniem na steemit, więc może pomożecie i też kogoś polecicie.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center