Moja mała gra mobilna

Cześć, mam na imię Radek, to mój pierwszy post na Steemit, jednak nie będzie to #introduceyourself. Hobbystycznie dłubię sobie przy gierkach mobilnych i chciałem się z Wami podzielić moim aktualnym projektem.

Screenshot (12).png

Jest to wczesna wersja gry, w której dostępne jest 15 poziomów. W ostatecznej wersji chciałbym, żeby poziomów było co najmniej 105. Aktualnie wszystkie levele są dostępne od razu (ułatwia to testowanie), ale docelowo żeby odblokować następny level trzeba będzie przejść poprzedni. Dostępne będą też inne tryby gry, ale o nich może następnym razem.

Screenshot (11).png

Cel jest jeden: musimy dotrzeć do gwiazdki. Niby proste, ale nie widzimy całości planszy, tylko kilka najbliższych bloków, które znikają jeśli się od nich oddalimy. Na każdym poziomie schowana jest również moneta (będzie miała większą wartość innych trybach gry, które zamierzam dodać).

Screenshot (13).png

Napiszcie w komentarzach co myślicie o grze, który level był za trudny, czy podoba wam się koncepcja itd.
Osoby których komentarze pomogą mi w dopracowaniu gry postaram się nagrodzić kluczami do pełnej wersji, kiedy już wydam grę ;)

Link do pobrania:
https://drive.google.com/open?id=1F-RM2CA2CBBnEx45yKbR2xMPzvvnSPoB

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center