This content got low rating by people.

Na nic w świecie kryptowalutowym nie czekałem tak długo-dziś wiem, było warto!

images.jpg

Swoją przygodę z kryptowalutami zacząłem nie całe 2 lata temu. Miałem małe doświadczenie z innych rynków inwestycyjnych. Doskonale od początku zdawałem sobie sprawę,że musi rozwijać się infrastruktura czego świetnym przykładem jest steemit(aż wstyd,że jestem tu od kilku dni) bo inaczej to będzie(modne ostatnio słowo) BAŃKA.bańka.jpg

Czułem,że najprostszym i najbardziej efektywnym rozwiązaniem będzie możliwość wykorzystywania terminali visa/mastercard bo po prostu są wszędzie na całym świecie.terminal.jpg

W połowie zeszłego roku usłyszałem o firmie Netleaders i Dascoinie. Informacji było mało,nic pewnego,ale idea stworzenia aplikacji mobilnej na telefon którą będą obsługiwały wszystkie terminalne we mnie uderzyła.Sprawdziłem co było do sprawdzenia, czyli na tamten czas dorobek założycieli firmy który okazał się nie mały(na końcu wrzucę link do swojej stronki o dascoinie gdzie będziecie mogli poczytać krótki opis tych osób,oczywiście można znaleźć o wiele więcej) i zainwestowałem w swoją pierwszą licencję. netleaders-license-group-img-1024x424.png

Nie chce się tu rozwodzić co,jak i za ile bo jeżeli będziecie zainteresowani to sprawdzicie mój link na końcu. Ale przedwczoraj nastąpił przełom i dascoiny można zacząć spieniężać na giełdzie wewnętrznej.Pierwsze coiny kupowałem po 12eurocentów a już dziś(2 dni po starcie giełdy) skupowali nawet po 1 euro.22141324_1441857425929963_7294141718493265806_n.jpg

Najważniejsza i kluczowa dla mnie jest deklaracja CEO wordwide card(firmy która stworzyła dla APPLE(!) pierwszą aplikacje do płatności smartfonem(applepay), pomagała też przy tworzeniu płatności do takich firm jak Uber czy Paypal),że teraz pracują nad rozwiązaniem dla Netleaders.
ff.png

30 września odbył się event w Tokyo gdzie padło dużo ciekawych nowych informacji, szczególnie o kolejnych ludziach którzy przyłączają się do projektu(jest na prawdę petarda i to z polskim akcentem). Jeżeli chcecie posłuchać co było w Tokyo polecam chłopaków:

Myślę,że to początek(chociaż zainwestowałem pierwsze pieniądze prawie półtora roku temu) świetlanej drogi tego projektu który może otworzyć świat kryptowalut na normalne codzienne płatności-bo o to w tym chodzi. Żeby nie być nie sprawiedliwym wspomnę,że na dobrej drodze jest Monaco i Tenx które też holduje i wiąże z nimi nadzieję.

Polecam,ale oczywiście nie namawiam do skorzystania z mojego reflinku(znajdziecie w końcowym linku). Buduje od jakieś czasu swój team,teraz kiedy dascoin nabiera realnej wartości tak naprawdę będę mógł zacząć działać,ale nie to jest w tym projekcie najważniejsze. Jeżeli wejdziecie w temat i będziecie mieli jakieś pytania to piszcie na filips4@op.pl Staram się być jak najbardziej na bieżąco i chętnie pomogę osobą z mojej grupy.

Mam nadzieję,że jak najwięcej ludzi za jakiś czas będzie się cieszyło z tego tekstu

Pozdrawiam

http://fdop.dascoin.info.pl (wstęp możecie pominąć bo jako osoby aktywne na steemit na pewno macie podstawowa wiedzę o kryptowalutach)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now