Mój udział w "Logo Design Contest @spenceryan"

spencer_ryan_entry_crypaf_pl.jpg

Witam wszystkich w kolejnym wpisie.

Tym razem będzie nieco z innej beczki. Wziąłem udział w konkursie na projekt logo "Logo Design Contest @spenceryan". Więcej informacji o nim możecie znaleźć tutaj.

To mój pierwszy "contest" na Steemicie i zobaczymy co z tego wyjdzie. Cieszy mnie fakt, że takie konkursy mają tutaj miejsce i można robić to w czym jest się dobrym. Nie ukrywam, że liczę na Wasze wsparcie i być może z Waszą pomocą wbije się na "pudło" :) Moje wejścia znajdują się w komentarzach tutaj.

Aktualnie zrobiłem trzy propozycje logotypu w oparciu o wytyczne. Kolorystyka według materiałów dostarczonych przez pomysłodawcę konkursu. Tragedii chyba nie ma. Pozostawiam Waszej ocenie.

1

spencer_ryan_wizual_BW.jpg

spencer_ryan_wizual_COLOR.jpg

spencer_ryan_wizual_TEXTURE.jpg

2

spencer_ryan_v2_mockup_1.jpg

spencer_ryan_v2_mockup_2.jpg

3

spencer_ryan_v3_wizual_BLACK.jpg

spencer_ryan_v3_wizual_COLOR.jpg


Liczę na to, że takich konkursów będzie pojawiało się więcej.
Dzięki za Waszą uwagę.

Pozdrawiam!

@crypaf

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now