[PL] Czy za darmo też można w coś pograć?

Witajcie steemowicze, ten dzień był dla mnie dość wyczerpujący - postanowiłem zrobić mini maraton rowerowy, nie wyszło mi to na dobre. Prawie padam na twarz, ale przez głowę przeszła mnie ciekawa myśl.

Czy w dzisiejszych czasach wychodzą gry którym możemy poświęcić więcej niż 5 godzin i odłożyć je na zawsze?

Pod lupę nie brałem takich gier jak: 

-League Of Legends 

-Metin2

-Smite

-Dota2

Istnieje pewnie też dużo więcej innych gier ale ich nie ogrywałem, więc nie wiem. Nie krzyczcie, że pominąłem akurat waszą grę! :)

Dzisiaj przyjrzę się dwóm produkcją mianowicie -  Dungeon Defenders 2 i Warface

Dungeon Defenders 2

Obecnie na steam'ie mam rozegrane ponad 20 godzin przy tej produkcji, idealna na weekend ze znajomymi. Do wyboru jest ogrom klas, darmowych i płatnych. Jednak te podstawowe w zupełności wystarczają, sam gram podstawowym wojem! :D 

O co chodzi w grze? W wieeelkim skrócie, wraz ze znajomymi budujemy fortyfikacje z dostępnych "wierz" dostępnych dla danej klasy potem odpieramy fale coraz silniejsze, aż finalnie przychodzi do nas swego rodzaju Boss. Dreszczyk emocji zawsze jest przy odpieraniu trudniejszych fal :D Polecam, każdemu fanowi dobrej rozgrywki i kreskówkowej grafiki! 8/10

Warface

Gra wyszła spod ręki studia znanego z serii Crysis, tyle mi wystarczyło żeby sięgnąć po tego fps'a. Nie zawiodłem się. gram w tą grę od 2016, na moim koncie steam będzie to już ponad 150godzin, jest to całkiem niezły wynik patrząc na to, że to nie jedyna gra którą ogrywam. 

W grze - niestety - uświadczymy wielu mikropłatności, ale jest to wybaczalne, bo obejść można się też bez tego, w większości prawdziwymi pieniędzmi płacimy za skórki, więc w tej grze p2w nie działa.

Dużym plusem gierki są częste update'y dodające nowe misje. Niedawno do gry zawitała misja "Prypeć" (Albo czarnobyl, dawno grałem tą misje) Sama misja trwa z "randomowym" team'em około godziny i nie obejdzie się bez solidnego medyka. Moim zdaniem najlepsza propozycja jeżeli chodzi o darmowy fps! :D 9/10

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now