RE: RE: Pomorski Marsz Wolności. To już w sobotę! I to w moim mieście!
You are viewing a single comment's thread from:

RE: Pomorski Marsz Wolności. To już w sobotę! I to w moim mieście!

RE: Pomorski Marsz Wolności. To już w sobotę! I to w moim mieście!

Szczerze mówiąc, to nawet nie zauważyłem, że rzadko głosuję. Może to dlatego, że stosunkowo mało wpisów po polsku dociera do mnie. Bo jeżeli chodzi o to, czy się zgadzam, czy nie, to przecież mogę dać mniej lub więcej procent, żeby pokazać na ile się zgadzam. Może też dlatego stosunkowo rzadko głosuję, ponieważ mam wątpliwości, jak ocenić dany wpis, jeżeli ludzie piszą na temat funkcjonowania hive'a. Ciągle jeszcze mam mało doświadczeń z hive'em i dlatego mam skłonność do powściągliwości z ocenianiem wpisów na temat tego blockchaina i jego kryptowaluty.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center