Nowe stare obostrzenia w sprawie wiadomej.

Stare obostrzenia, które miały obowiązywać do 11 kwietnia zostały utrzymane.

Doszło nowe, które będzie nakazywać od przyszłego czwartku noszenie maseczek, lub innej ochrony na twarz, która będzie zasłaniać nos i usta. To już powinno już dawno obowiązywać, przynajmniej w sklepach i autobusach.

Moim zdaniem to dobrze. Rząd powinien wprowadzić to dawno temu. Ja rząd mam gdzieś, ale staram się stosować. Ja w maseczkach chodzę od około 3 tygodni i mam gdzieś kto co o tym sądzi.

Moje zdjęcie chyba z 25 marca, przed zmianą czasu na letni.

IMG_20200328_052814_20200410084301601.jpg

Moje zdjęcie z wczoraj. Da się chodzić w maseczkach? Da.

IMG_20200409_133602.jpg

Te czarne już mi się skurczyły w praniu, ale mam następne. Radzilbym innym zaopatrzyć się w maseczki. W internecie póki co jest wysyp maseczek jednorazowych chirurgicznych i nawet nitrylowych rękawiczek (chociaż ich jest mniej). Radzilbym się w nie zaopatrzyć.... I nie wychodzić z domu bez ważnej potrzeby.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now