2022-10-25 - Łańcuch niewypałów i dalsze ogniwa

146561353_2888191898173851_1317607842175267990_n.jpg
Tego jegomościa narysowała Klaudia a został on losowo wygenerowany przez Hero Machine 2.0 (to nie jest SI-generator obrazków)

Gdzie byłem, jak mnie nie było?
Niby nie aż w tak wielu miejscach, ale jednocześnie w kilku równoległych wszechświatach.
Spokojnie, chodzi o to że próbowałem swoich sił w różnych zawodach i naborach literackich.
Efekt... o tyle nie mizerny że powstało całkiem sporo jak na moje moce przerobowe tekstów. Żaden się nie przebił, ale jakiś nowy temat co jakiś czas się pojawi a moje szare komórki zaczynają się nad nim trudzić.
Sprawozdam tu zatem listę twórczych inicjatyw które odbyłem od czasu kiedy nadeszła ostatnia przerwa.

1 tekst wysłałem na konkurs, o którym dowiedziałem się na tydzień przed terminem składania zgłoszeń. Robiony na szybko i do wyrobienia się w 10 tysiącach znaków.
Z tego co wyszło z tekstu jestem zadowolony średnio. Nie jest beznadziejnie, ale ostateczny efekt nie do końca mi leży. Skoro jednak już zacząłem, mogę spróbować go tu opublikować któregoś razu.
1 tekst wysłałem na konkurs organizowany przez pewien portal. Tu też dowiedziałem się późno i też pisałem na szybko. Niestety w gusta użytkowników nie trafiłem.
2 teksty wysłałem na nabory organizowane przez Magazyn Biały Kruk, jeden przepadł, jeden czeka. Do tego (jeszcze) czekającego się chyba z pięć razy zabierałem, z reguły stwierdzając, że kierunek w którym to idzie, jednak mi nie leży. W końcu jednak dałem radę z siebie coś wykrzesać, choć pytanie czy to z kolei będzie leżeć jury.

Napisałem też całkiem sporo tekstu do naboru na pewnym portalu, ale póki co, trafił on do szuflady, gdyż zawiera za dużo odniesień do elementów fabuły, które jak na razie tkwią tylko w mojej głowie.

Ponadto pracuję nad rozbrojeniem jednego ze swoich projektów.
Z czego go rozbroić? Z bezrefleksyjnej rusofilii. Czy raczej z rusofilii zbyt bezrefleksyjnej jak na obecne czasy. Uznałem, że we wspomnianym projekcie (jedno z opowiadań w jego ramach publikowałem tutaj), tej rusofilii jest za dużo.
Dlatego piszę teksty, które konfrontują wyidealizowaną Wspólnotę Słowiańską z tym, czym Wspólnota Słowiańska pod kierownictwem Wszechrosji (russkogo mira) jawi się nam naprawdę. Chcąc spróbować odciąć się od tendencji, które miałyby pokazywać współczesną rosyjskość jako związaną z wymyśloną, baśniową krainą a przez to budzić pozytywne sentymenty, zająłem się pisaniem dwóch tekstów, które mają na celu odseparować się od tych pozytywnych skojarzeń. Teksty zostaną opublikowane, jeden jest już napisany, tylko musi odczekać, zostać poddany korekcie i redakcji. Drugiego mam kawałek. Zastanawiam się, czy nie wyjdzie z tego dzieło niedokończone. Z czasem będę mógł wyjaśnić, czemu te zabiegi służą. Ale do tego jeszcze sporo upłynie w Rzece Czasu.
Do twórczego adhd dodajmy - projekt scenariusza komiksowego, oraz przymiarki do napisania książki.

Nie zapominajmy także, że mam do uzupełnienia pewne niedokończone serie!
Dotarło sporo relacji do ZOOzwierzęcenia - nie tylko zeszłoroczny Kraków, ale inne ogrody, plus suplementy - o wrocławskim Afrykarium i śląskich dinozaurach.
Ogółem tematów nie brak i może jakimś cudem uda mi się zamienić fejsbukową papkę na ciekawsze i w wielu przypadkach prawdziwsze blogowanie tu i w innych sferach.
Do następnego!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center