Atomowe introduction - Atomowe introduction - czyli krótkie przedstawienie nowego Steemit'owca

Dlaczego brokuły są zielone ?

Dawno temu dostałem wiadomość o takim właśnie tytule - w pełnej maili skrzynce ten się wyróżnił - otworzyłem go.

Zdarza się pomyślisz - prawda, zdarza się.

Osobiście sam sobie zadaje pytanie czemu tak rzadko dostajemy coś co potrafi nas zaciekawić?

Kim jestem ?

Pasjonatem, racjonalnym sceptykiem i optymistą zarazem, praktykiem

Zajmuje się sprzedażą i marketingiem głównie tym co się dzieje w świecie nowych technologii.
Technologią, jej implementacją i ciekawymi zastosowaniami interesuje się od zawsze - może stąd moja słabość do cyberpunka i hard SF. Czasami biegam, wtedy słucham podcastów, lub wyciszam się i myślę.
Przebywam głównie w Krakowie.

Lubie dobry marketing, lubie dobrych sprzedawców. Doceniam warsztat i autentyczność, odrzucam sztuczność.

Dlaczego tutaj jestem ?

Z przekonania.

Ponieważ flustruje mnie - jakie to polskie ;=] - kiedy widzę jak młodzi w działaniu i ci bardziej doświadczeni - przegrywają z konkurencją. Tylko dlatego że powielają proste błędy od lat zakorzenione. Nawet jeśli to co robią ma spory sens.

Zakładam że społeczność steema to wielu innowatorów - a część z Was pewnie z czasem będzie zakładać własy biznes

O czym planuje pisać ?

  • Jak nie być Januszem biznesu - na przykładach z życia
  • Ciekawe rzeczy do poczytania z marketingu, sprzedaży, strategii itd
  • Przykłady i antyprzykłady
  • Czasami wytłumaczę dlaczego podejmuje się pewne działania - tak jak się je podejmuje a nie inaczej.
  • Czasami zadam pytania, od tak..

Publikować będę pod #Atomowy o sprzedaży i marketingu

PS Gdyby ktoś się zastanawiał - nie potrafię dobrze pisać, posty które publikuje są formą przeciwdziałania owej przypadłości.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center