Rok na STEEM! Podsumowania i plany...

Rok temu zostało utworzone konto numer 428179. Wtedy jeszcze nie zdawałem sobie sprawy, jak zmieni to moje dotychczasowe życie. Nigdy wcześniej nie pomyślałbym, że będę regularnie prowadzić bloga. A teraz dzięki STEEM, stało się to moją pasją! Bardzo się cieszę, że tu trafiłem, w sumie przypadkowo, ale nie żałuję. Dziękuję wszystkim za wspieranie mnie od samego początku! Zapraszam do przeczytania mojego podsumowania i dalszych planów związanych ze STEEM.


a.jpg
Źródło: Pixabay link [Licencja CC0]


Moje początki na platformie były dosyć chaotyczne. Z początku dodawałem z reguły tylko same zdjęcia i zarobki były kiepskie. Nie czytałem poradników, nawet nie wiedziałem z początku o istnieniu społeczności #polish.


Oto moje powitanie : Witam wszystkich z Polski !:)


Początki bywają trudne. Bardzo dziękuję tym, którzy głosowali na mnie od samego początku, jak również stopniowo przekazywali mi całą wiedzę, która pomogła rozwinąć skrzydła i osiągać swoje małe sukcesy na STEEM. Byłem tu, gdy kursy STEEM i SBD były bardzo wysokie, wtedy zarobki były większe. Obecnie jest trochę trudniej, ale wierzę, że to stan przejściowy i STEEM będzie jeszcze znacznie droższy.


c.JPG


Oto moje podstawowe statystki po roku na platformie STEEM:


Reputacja: 59.4

Steem Power: 1,140.852

Steem Power z delegacją: 1,191

Followers: 1019

Liczba postów: 375

Liczba komentarzy: 737

Liczba oddanych głosów: 15282

Liczba otrzymanych głosów: 15177


b.jpg


Oto moje TOP 10 postów (pod względem zarobków)


1.✅ Moja wyprawa na Rysy (32.04 $)

2.✅ Tętniak : tykająca bomba. Zbadaj siebie i swoich bliskich. (25.40 $)

3.✅ Morskie Oko i Czarny Staw pod Rysami zimą! (17.89 $)

4.✅ Jak bezpiecznie obserwować Słońce (16.36 $)

5.✅ PL. Kupujemy Teleskop :) / ENG. We buy a Telescope:) (16.29 $)

6.✅ Moja wyprawa na Świnicę (16.00 $)

7.✅ Glejak nie wybiera : prawdziwa historia (15.66 $)

8.✅ Przelewy STEEM i SBD. To prostsze niż myślisz! (14.04 $)

9.✅ Położenie i jasność obiektów na niebie. (13.59 $)

10.✅ Ziemia - Królowa planet (13.26 $)


Dalsze plany związane ze STEEM


Podsumowując, STEEM jest dla mnie najlepszym projektem Blockchain na rynku. Większość kryptowalut nie służy tak naprawdę do niczego poza przesyłem wartości. STEEM to pierwsza platforma tak serio dla każdego. To jedyna cyfrowa waluta, która ma faktyczne zastosowanie i dobrze o tym wiem. Dlatego nie należy się poddawać i cały czas POWER UP!

Dam platformie STEEM kilkuletni kredyt zaufania, bo gorąco w nią wierzę. Część posiadanego STEEM zarobiłem na pisaniu postów, a część zakupiłem. Podjąłem decyzje: następny cel: 2000 STEEM POWER! Tak więc Kochani, głosując na mnie tutaj i na moje angielskie konto @astromaniac macie pewność, że wspieracie rozwój #polish. Życzę Wam wszystkim sukcesów i wytrwałości w swoim działaniu. Niech STEEM POWER będzie z Wami!😉


Dziękuję za przeczytanie i Pozdrawiam!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now