Delegat @themarkymark – zagłosuj, to nic nie kosztuje a Steemit będzie lepiej funkcjonował

[Od tłumacza: Ja, Arek, nie jestem autorem poniższego tekstu. Jakkolwiek gdybyś miał jakieś pytania do @themarkymark, a nie znasz dobrze angielskiego, ja mogę mu je przetłumaczyć i tobie odpowiedzieć w komentarzach.]

Cześć Steemit! To ja, @themarkymark.

Jestem tutaj nowy, ale bardzo zdeterminowany aby ulepszyć naszą platformę. W krótkim czasie w którym tu jestem, poznałem wielu przyjaciół, uruchomiłem gazetke Curation Digest, oraz ustawiłem sprzęt na delegata Steemit. Pierwszy odcinek Curation Digest został wydany parę dni temu.

Pracuję nad kilkoma projektami związanymi z ulepszeniem Steemit, i nie mogę się doczekać żeby wam powiedzieć jak będą gotowe. Nie jestem hardcorowym programistą, ale robię dużo skryptowania, gry (w Unity), oraz sztuczną inteligencję (deep learning). Szukam sposobów aby usprawnić kryptowaluty poprzez moja wiedzę, tak jak robi to jeden z moich kolegów na wymianie zwykłych walut (Forex).

Jestem ojcem jednego chłopca, który jest dla mnie wszystkim. Bardzo się cieszę że mając swój biznes mogę z nim spędzać dużo czasu.

Używam kryptowalut od paru lat, i od jakiegoś czasu wydobywam Ethereum, choć myśle o zmniejszeniu wydobywania wkrótce. W tym momencie posiadam 30 kart graficznych nVidia 1060 i 1070. Myślę aby sprzedać te karty, bo wydobywanie Ethereum oraz innych monet nie będzie się raczej opłacało już wkrótce.

Ostanio zmieniłem ustawienia delegata tak aby wziąć pod uwage 5% roczną stawkę oprocentowania SBD. Dziekuę @ausbitbank za poinformowanie mnie o problemach z oprocentowaniem w tym artykule oraz @drakos (owi) za jego pomoc przez Steemit.Chat ze skonfigurowaniem delegata. Chcę również podziękować @someguy123 za jego podręcznik o ustawieniu delegata, i @cloh76.witness za jego pomocne sugestie.

Moim celem jest wprowadzenie platformy Steemit do nowych użytkowników. Chciałbym również wprowadzić zróżnicowane tematy do naszej społeczności, takie jak drukowanie w 3D, sztuczna inteligencja, i projektowanie gier. Zauważyłem że ludzie o tym dyskutują tutaj, ale jak narazie nie za wiele.

Spędzam dużo czasu na czacie: @officialfuzzy Whaleshare Discord, gdzie możecie się ze mną skontaktować.


Sprzęt na jakim chodzi mój delegat:
CPU: Dual Xeon 5560 Quad 2.8Ghz
Memory: 48GB ECC
Disk: 6x SAS 10K
Internet: 235Mbps
Missed Blocks: 0


Możesz głosować na mnie jako delegata Steem na tej stronie:
https://steemit.com/~witnesses

Jako że nie jestem w górnej 50-ce, proszę abyś wkleił moje imię themarkymark w polu do głosowania które znajduje się na dole.

Albo z linii polecenia: vote_for_witness youraccountname themarkymark true true

Dziękuję bardzo wszystkim

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now