Jak ZAROBIC $ i ZOSTAC bardziej POPULARNYM na Steemit [dzieki @buildawhale]

Oto jak:

  1. Stworz interesujacy artykul, dluzszy niz jeden paragraf ale nie za dlugi, tak zeby go sie dalo przeczytac w kilka minut.

  2. Wyslij 0.1–0.5 SBD do @buildawhale. Wklej link to swojego artykulu w pole memo.

Oto co sie stanie nastepnie:

  1. Twoj artykul bedzie zaglosowany przez @buildawhale z losowa iloscia $. Ta kwota bedzie sie zwiekszala w przyszlosci jako ze sila @buildwhale bedzie rosla czym wiecej i czesciej ty i inny beda go uzywali.

  2. Jezeli stworzyles artykul po angielsku, to moze byc on nominowany przez jednego z oceniajacych i wtedy pojawic sie w dzienniku Curation Digest, dajac ci szanse na wypromowanie twojego talentu. Bedzie dodana tez opinia i eventualne wskazowki co i jak ulepszyc na przyszlosc.

  3. Jezeli napisales artykul po Polsku, to moze byc on nominowany przeze mnie i wtedy pojawic sie w tygodniku Curation Digest dla nie-angielskich jezykow, dajac ci szanse na wypromowanie twojego talentu. Bedzie dodana tez moja opinia i eventualne wskazowki, choc na pewno nie gramatyczne :-), bo jak widac z tym u mnie dluga i bolesna droga.

Podsumowujac, @buildawhale jest ludzkim botem, ktory glosuje na twoje artykuly, a potem jego zespol wybiera najbardziej wartosciowe (naszym zdaniem) artykuly, po czym te artykuly pojawia sie w Steemit gazetce Curation Digest.

Dziekuje za przeczytanie. Jezeli masz problemy ze zrozumieniem tego postu, albo angielskiego, albo masz jakies inne pytania, komentuj ponizej, a ja odpowiem.

PS Jezeli podasz botowi linka z artykulem napisanym po Polsku, to prosze podaj mi tego linka tez w komentarzach ponizej. Wtedy bedzie mi latwiej znalezc i skatalogowac artykuly do przejrzenia przed wydaniem tygodniowej gazetki. Dziekuje.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now