pl-rekodzielo czyli post pochwalno dziękczynny

Zastanawiam się od czego zacząć, bo mi dech zaparło na widok tego cuda.
Arcydzieła właściwie.
Oto i on PRZEPIŚNIK
paula3.jpg
Pomyślałam tak: notes jak notes, jakaś okładka, kółka, żeby się nie rozpadło i łatwo przekręcały kartki, zakładki kolorowe.
To nie wygląda tak, że ta babeczka i napis są namalowane.
O nie - to jest wycięte ze sklejki lub czegoś w tym rodzaju, listewki jakiejś, pocieniowane, te gwiazdki i truskawka też, oraz litery, i przyklejone, trójwymiarowe, to wystaje ponad powierzchnię kartki. Wygląda to babecznie... bajecznie znaczy chciałam powiedzieć.
Krawędzie/rogi tej okładki są wzmocnione metalowymi narożnikami, kółka łączące całość bardzo ładne i ozdobne.

Tak wygląda przykładowa przekładka
paula2.jpg

Prawda, że śliczna?
paula4.jpg
i jeszcze jedna, każda w innym kolorze.

I strona do zapisania przepisu na ciasto, sałatkę, dowolne danie, zupę, napoje czy śniadania.
paula1.jpg

I na końcu kilkanaście kartek na dania dowolne, notatki własne i tak dalej.

Ustaliłyśmy format, tu A5, i to wszystko. Reszta pozostała tajemnicą twórczyni.

To była część pochwalna,
a teraz dziękczynna

@pkocjan Dziękuję, jesteś niesamowita, sprawiłaś mi taki prezent, że... (tu brak słów).

Paula, DZIĘKUJĘ.
Aż żal mi kalać długopisem to cudo.

Gdybyście chcieli sprawić komuś prezent to bardzo polecam.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now