Czy złamałem zasady Steemit? Proszę o Waszą opinię.

amelcio_logo2.jpg
Czy Waszym zdaniem złamałem zasady panujące na Steemit? Chciałbym Was zapytać by tego typu błędów nie popełniać w przyszłości. Oflagował mnie użytkownik @niepoprawny Moim zdaniem nie słusznie. Chodzi o ten wpis:

https://steemit.com/polish/@amelcio/donguralesko-w-sprawie-afery-z-guralem

Użytkownik ten stwierdził, że dodając to video czyli wypowiedź donguralesko na temat gurala, monetyzuję obce treści.

Ale czy nie popadamy w jakąś paranoję dotyczącą steemit? Ja dodając to video tak jak wskazała zresztą @nati-blog nie miałem zamiaru monetyzować tej treści. Wybaczmy ale jednak 10 centów nie jest pieniądzem na którym warto się połasić.

Bardziej chodziło mi poprostu o udostępnienie tego video innym użytkownikom, którzy np tego video jeszcze nie widzieli. Ja traktuję steemit nie jako portal monetyzacji treści ale także jako portal do dzielenia się z innymi użytkownikami treściami wartymi uwagi. A to video uznałem jest warte uwagi. I ani przez sekundę nie myślałem przez pryzmat monetyzacji tej treści.

Czy nie popadają nie którzy w jakąś dziwną paranoję? Zwłaszcza czy ma prawo flagować mnie osoba która sama jest na steemit od niedawna i już rzuca na prawo i lewo flagami?

Czekam na Waszą dyskusję. Jeśli większość uzna że nie mam racji, to naprawdę przyznam że nie rozumiem koncepcji Steemit.

No i jeśli popieracie mnie to proszę o łapkę w górę pod zakrytym wpisem:
https://steemit.com/polish/@amelcio/donguralesko-w-sprawie-afery-z-guralem
żeby się ten wpis odkrył bo @niepoprawny go oflagował.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now