Porozmawiajmy#2 Najłatwiejszy sposób wymiany Steem Dollar na Złotówki(PLN) sprawdzony przeze mnie dziś!

Dziś rano wchodząc na Steemit zdecydowałem się że zamienię swoje 10 Steem Dollar na złotówki i przeleję na konto. Szczerze powiedziawszy podświadomie miałem pewność że coś pójdzie nie tak i na pewno nie uda mi się wypłacić pieniędzy lub po prostu to jakaś ściema. Jak bardzo się myliłem! Jest to mega proste i naprawdę działa posłużę nawet screen shotami z mojego banku aby to potwierdzić niedowiarkom takim jak ja. W zaledwie kilka kroków pokażę wam jak to zrobiłem .

  1. Wchodzimy na nasz portfel:
    IMG_0922.JPG
  1. W miejscu Steem Dollars wybieramy sprzedaj:
    IMG_0923.JPG

3.Po przekierowaniu nas na stronę Blocktrades wybieramy kwotę Steem Dollar jaką chcemy zamienić na jaką walutę , polecam Litecoin:

IMG_0924.JPG

  1. Zakładamy konto na Bitbay co jest mega proste i myślę że nie wymaga tłumaczenia. Po założeniu konta nie musimy nic potwierdzać po prostu korzystamy:

https://bitbay.net/pl/strona-glowna

  1. W Bitbay wchodzimy na portfele wybieramy Litecoin(bądź inną walutę na którą zamieniamy nasze Steem Dollar ) a nasz adres do wpłaty z bitbaya wklejamy na Block trades tam gdzie pisze , your receive adress Litecoin adress a następnie Get deposit adress.

IMG_0930.JPG

IMG_0925.JPG

6.Wyskoczy nam okienko transfer to account gdzie wpisujemy ilość Steem Dollar oraz nasz Nick z Steem w moim przypadku alternate oraz klikamy submit po czym wyskoczy nam okienko Steem Connect które zatwierdzamy a nasza kryptowaluta za kilkanaście minut będzie na bitbay .

  1. Ostatni punkt czyli wymiana Litecoin na PLN w bitbay. wybieramy portfele , następnie PLN oraz wypłata . Teraz klikamy zwykły przelew oraz wpisujemy dane naszego konta . Zatwierdzamy i jeśli zrobicie przelew rano tak jak ja to na popołudnie będziecie mieć pieniądze na koncie .

IMG_0927.JPG

IMG_0928.JPG

Ostatni krok to cieszenie się zarobionymi pieniędzmi na co zamieszczam dowód:

IMG_0929.JPG

Jeśli macie jakieś uwagi śmiało komentujcie. Myślę że pokazałem to w najłatwiejszy możliwy sposób poparty dowodami .

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center