Witaj — Czyli moje własne, nieco dziwne przywitanie.

Akaa.png
(rysunek mojego autorstwa)


Powinnam zacząć standardowo?” - oto moja pierwsza myśl. I gdybym wam nie napomknęła, co sobie pomyślałam, byłoby standardowo. O tak: „Mam na imię Patrycja, mam 20 lat.” Tekstu coraz więcej a w nim nic ciekawego. Nie mam pojęcia czy cenicie tu sobie teksty długie, czy was czasem takie nie odstraszają. Zapewne są gusta i guściki, ale zawsze jest jakaś większość, racja?

Nie potrafię na obecną chwilę jakoś dokładnie sprecyzować co będzie się tu znajdować, o czym będę pisać. Tak, nie wiem. I można mnie za to zlinczować. Bo faktycznie, w takim razie po co? Po co zakładać tu konto? Tylko i wyłącznie nastawić się na zysk? Mylne podejrzenia. Ze względów osobistych potrzebuję się gdzieś wygadać... (Wypisać?) Jeśli do tego dzięki temu mogę miec choć parę groszy, to naprawdę więcej mi nie trzeba.
Mam pewien plan odnośnie do tego, co tu zamieszczę, wiąże się z moimi błahymi zainteresowaniami. To tylko plany, no ale.


  • Cukiernictwo
    Możliwe, że wyskoczę z jakimś przepisem, częściej zdjęciem samego wypieku. Nie piekę jakoś często, szkoda. Za to planuję wybrać się na kursy. Po prostu nie zabijcie, jeśli wyskoczy wam jakiś mój post z ciachami, gdy będziecie w trakcie krwawej wojny ze zbędnymi kilogramami.


  • Brednie
    Czyli moje poglądy na temat ogólnie świata i ludzi, które można zignorować lub potraktować z przymrużeniem oka. (Choroby psychiczne nie powinny wychodzić na światło dzienne, więc w tym momencie utnę temat, nie precyzując co ze mną nie tak i czy w ogóle cokolwiek ze mną nie tak). Zwyczajnie, często wpadam w dołek i przy okazji może coś tu napiszę, żalić się nie będę, bo nie lubię Nikomu zawracać głowy. Będą to tylko moje spostrzeżenia na świat. To, co obecnie mnie nęka. Zawieje zapewne pesymizmem.


  • Anime i manga
    Dla osób, które coś na ten temat słyszeli wiedzą pewnie jaka to kontrowersja. Niby bajeczki i komiksy ale można je lubić, a można nienawidzić. Niechęć do nich spowodowana jest najczęściej ludźmi przesadnie je lubiącymi. Spokojnie, nie jestem jakąś mega fanką. Mam jednakże zamiar pisać o nich recenzję. Napiszę też o nich oddzielny post, objaśniający czym dokładnie są i dla kogo są. Bo jeśli lubi się filmy i seriale je też można polubić. No i nawet warto dać szansę.


    (Oraz pewnie wiele innych offtopów)

    I w taki sposób, analizując co napisałam, sama nie wiem, czy zdradziłam o sobie dużo, czy też nie. Czy nie pisałam zbyt agresywnie? I czy powinnam się aż tak przejmować? Nie potrzebuję odpowiedzi, zwyczajnie teraz nad tym myślę. Jednak tak to już zostawię. Lubię pisać pod wpływem chwili, kierowana odczuciami.

    Na koniec opiszę swój pomysł i tu faktycznie chciałabym porady. Mam zamiar przez kilka, kilkanaście wpisów inwestować w samą „siłę”, żeby mój głos naprawdę miał jakieś znaczenie. Dopiero później chcę na wpisach i głosach zarabiać dollary. Znam siebie i wiem, że nie rzucę wszystkiego w kąt w krótkim czasie. Tak więc czy to dobry plan na wystartowanie?

    H2
    H3
    H4
    3 columns
    2 columns
    1 column
    Join the conversation now