HOLOGRAM

Wiecie, czasami mam takie wrażenie, że tak to właśnie jest, że większość ludzi tak naprawdę wcale mnie nie zna, a to, co widzą, to tylko jakaś forma, maska, którą przyjmuję, by nie wyróżniać się za bardzo w tłumie. Staję się nieprawdziwą, albo może nie do końca prawdziwą wersją siebie, czymś, co czasami muszę udawać, albo narzucać sobie określone reakcje i zachowania...
I koniec końców, nikt nie zna prawdziwej mnie...

HOLOGRAM

Zastanawiasz się,
Czy jestem prawdziwa?
Czy naprawdę jestem?
Zastanawiasz się,
Czy jestem?

To tylko farsa,
Jestem hologramem
Prawdziwej siebie...
To, co widzisz,
To nie ja,
To nie to,
Kim naprawdę jestem.
To tylko złudzenie,
Tylko udawanie.

Nikt nie dostrzega prawdziwej mnie,
Wszyscy tylko widzą
Mój hologram.
Żyją z nim,
Rozmawiają z nim,
Są z im...
Ale nie ze mną...

To nie jestem ja,
To tylko mój hologram,
To tylko udawanie,
Fikcja,
Coś, co nie jest prawdziwe...
A prawdziwej mnie
Nikt tak naprawdę
Nie zna...

12.10.2021

1634453653642.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now