Cześć!


 Cześć Steemit! 

Jestem Avenal. W swoim pierwszym poście chciałbym powiedzieć wam coś o sobie i zaprosić do obserwowania mojego bloga, niedługo pojawi się tu dużo ciekawych (obiecuję! :D) rzeczy.

Kilka słów o mnie:

Mam 19 lat i właśnie zacząłem studiować Informatykę. Przez 6 lat grałem na gitarze i mogę śmiało powiedzieć, że muzyka była moją pierwszą miłością. Niestety nie mam już czasu na muzykowanie, ale wierzę, że to się niedługo zmieni. Poza muzyką była też grafika komputerowa - spędziłem duuużo czasu w Gimpie czy Kricie, a ostatnio próbuję swoich sił w Blenderze. Jest jeszcze programowanie - zawsze chciałem się nauczyć tej trudnej sztuki i zawsze znajdowałem jakieś wymówki. Myślę, że pora w końcu to zmienić.Parafrazując stare powiedzenie, najlepszym sposobem na naukę, jest uczenie innych, dlatego na moim blogu chciałbym stworzyć serię krótkich “lekcji” o programowaniu, gdzie będziecie mogli razem ze mną uczyć podstaw języka C#. Po opanowaniu podstaw przejdziemy do Unity i zrobimy kilka gier od zera, nauczymy się robić proste modele w Blenderze i je teksturować. To chyba wszystko co chciałem wam przekazać. Spodziewajcie się pierwszej “lekcji” już dzisiaj. Trzymajcie się cieplutko i do następnego, mam nadzieję :)


  A poniżej screen z gry nad którą pracowałem przez wakacje, a teraz mam za mało czasu i projekt stoi pod znakiem zapytania :(.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now