Bisaya Poetry "Ang Akong Pagbati"

Hello mga steemians.✋ Andito na naman po ako para ibahagi ang isang tulang bisaya na galing na naman sa utak kong walang laman 😅.

ANG AKONG PAGBATI

images-7.jpg
photo

Sa usa ka okasyon kita nagkita
Ang imong katahom akong nasuta
Paghuman gihatod tika sa inyoha
Nanguli ta nga pwerteng luyaha

Niuli ko dala ang imong numero
Wala ko maglangay sa pagtext nimo
Misubli ka sa pagreply kanako
Ug kini akong gikalipay ug dako

Nangayo ko sa imong panahon
Pero wala ka mohatag ug higayon
Daghan kag mga rason
Ug ang atong oras di magkauyon

Sa dihang kita nagkasinabot
Apan wa ta mag-abot
Miuli ka sa inyo nga gamug-ot
Giadto tika sa inyo dala ang chocolates ug bobot

Wa ko kasabot sa akong gibati
Mura kag usa ka pinuti
Ikaw ra ang nakatuli
Sa pisot kong pagbati

Gusto ko lang nga imong mahibaw-an
Nga kanimo ako naganahan
Andam ko nga ikaw akong ampingan
Kalipay ko nga ikaw ang makauban hangtod sa kahangturan.

images-8.jpg
photo

Maraming salamat po sa pagbabasa 😊✋

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center