NIEDOSKONAŁE DZIECKO

Jestem niedoskonałym dzieckiem, nie tylko wobec naszego Ojca w niebie... Jestem też niedoskonałym dzieckiem moich rodziców tu na ziemi...
Nie jestem w stanie zmienić ani jednego, ani drugiego...

NIEDOSKONAŁE DZIECKO

Więc czym jestem?
Jestem tym,
Czym mnie stworzyłeś,
Jestem tym,
Czym się stałam idąc
Ścieżką, którą mi wyznaczyłeś...
Grzesząc po drodze,
Gubiąc się na zakrętach,
Wciąż oddalając się
I wracając do Ciebie...

A Ty nadal przyjmujesz mnie do Siebie,
Jak ojciec syna marnotrawnego...

Czy nadal mam to,
Dzięki czemu należę do Ciebie?
Teraz to wiem, wciąż
Mam duszę, którą mi dałeś
Na początku drogi.
Mam wiarę, którą we mnie zasiałeś
Na samym początku!
To jest to,
Co czyni mnie człowiekiem,
To, co czyni mnie
Twoim niedoskonałym dzieckiem!

15.08.2021

1629629162962.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now