Cheat meal wg Jagodzianka. Little Dessert Shop

Do Little Dessert Shop udałam się tuż po sesji w studiu tatuażu, miała być to moja mała rekompensata za ból 😉, a tak na serio, to miejsce to kusiło mnie już od dluższego czasu. Pierwsze o czym wspomnę to wystrój wnętrza, mi bardzo przypadł do gustu, elegancja rozświetlona blaskiem fantazyjnych żyrandoli. To idealne miejsce na randkę, rodzinne wyjście z dziećmi, spotkanie z przyjaciółmi itp. Little Dessert Shop jest sieciówką, podejrzewam, że wystrój wnętrza jest podobny w każdym lokalu zarówno jak i menu, jednak obsługa to już na pewno nie. Ja odwiedziłam kawiarnie w Stafford, która może pochwalić się przemiłym teamem.
IMG_4850.jpg
W menu restauracji królują desery lodowe, naleśniki, kremy i różne inne słodkości. Ja skusiłam na deser lodowy o rozkazującej nazwie Give it to me! - pyszne lody z polewa, bitą śmietaną, wafelkami Kinder Bueno i ciasteczkami Oreo. Mój towarzysz z kolei skusił się na Fanatic Crunch - równie pyszny deser, podobnie zrobiony z tym, że dodatami były Ferrero Rocher. Założyłam się, że zjem cały puchar, ale niestety poległam.

Czy Little Dessert Shop w Stafford jest godny polecenia? Tak jest! Little Dessert Shop a tu proszę bardzo link do ich strony.

Słodkiej Soboty Wam życzę,

XOXO Jagodzianka

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center