@surpassinggoogle ask Who i be?? : No tallent, as everybody na winner.

PicsArt_10-12-11.47.15.png
My people! I no sabi wia i go start from as i still be new comer for hia, and i still dey learn am small small.
My steemit name na @ionlyspeakpidgin, my real life name come be Mr Jim Uche.
I been don talk about my self for hia before, see wia i for talk am here

As i dey flex my self for steemit inside our nigeria tag, I come jam one post like dat wey @dayjee post wey he call UNTALENTED: Who is dayjee? As i read the guy post finish, i like am come drop coment for am. before i go know i done get many reply from men dem, even @surpassinggoogle self reply me, say him self go like make me self join he noTallent contest.
Screenshot_2017-10-13-00-22-12.png

I happy wella, because me be no kno say plenty opotunity like dis dey hia. So make i drop my own now.

Who i be? @surpassinggoogle dey ask

Where i from?
My people, i from Africa.
The Africa wey born Nigeria wey be the giant of dem Africa, the giant of Africa dem come born me.
So i dey proud wella to come from nigeria. We no dey carry last for any thing wey we wne do, we dey comot from nigeria hia enter oyibo man land go still follow dem drag first.
If u be naija, upvote dis post one hand.

Where i school reach?
My brother! If i tell you say e no easy for me no doubt me ooo, As na me be d first son inside 6pikin dem. Am my papa dem no carry plenty bar, na 0 level i stop.
Hope still neva end ooo, if i begin get better pay, i go chook head for national open university.

Wetin i dey work?
My brother! for get Giant of Africa matter ooo, Thinx still hard here oooo, but no le-le hungry no dey near me.
I neva get daily work or office work, But Hustling na our motor, anywia he carry us enter we go chook head.
Na the same motor carry me come steemit.

Wetin i like?
Hahahhaha! i like play wel-wel. Anything play. i carry am A1, from small pikin. kpakpangolo, super-mario, mama and papa play, ball, funny gist dem, playstation game, boris, if i begin metion all of dem we no go reach wia we dey go.
Jus call me play-play.

Wetin i no like?
I no like fight atall.
I no like to dey form, or wetin dem dey call acting bigman.
Jus simple and tall

Why i carry pigdin enter steemit?
I don waka inside steemit, i come notice say no be wetin dem do copy-copy, or form wetin u no be.
As i no sabi blow big-big grammer, e better make i dey do wetin i sabi.
One dey oyibo peson fit learn atlist one pidgin word from me. Na him be say person done still learn from me.

E be Like say we go stop small here

Thank you as u comot ur time take read dis my post

Make i use dis opportunity holla dem boss wey dey support me, comot cap for @ogoowinner @ogochukwu @churchboy @infovore.
IMG-20171012-WA0016.jpg

Upote am if u like d post

Resteem am make ur padi dem fit see am

Follow me if you like me

Steemam as e dey hot

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center