Mistakes get Levels

I salute all my padi and my oga dem, wey dey read dis my tori,

IMG-20171005-WA0001.jpg
Imagine say my shop na like 20km from my house but na trek I dey trek am...
Hmmn one fateful morning like dat wey I don trek tire reach shop na im I cum remember say I no pick shop key
....oh boy I wan cry but I keep am shaa because I be man..
I drop bag start to dey trek go house back, to go carry shop key, as I dey leggo, I cum dey pity myself one spirit cum dey disturb me ooo for road but I bone am,dey trek go house..
..as I reach house na Im I cum remember say I don forget house key for the bag way I drop for shop.....IMG-20171020-WA0005.jpg
.

.oh boy, I sit down cry oooo😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

IMG-20171012-WA0016.jpg

follow me make you for fit dey see my new-new post dem. If you dey gbadun me

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center