Bisaya Journal "Nadesgrasya Mi"



Karon nga adlaw akong kaoban sa trabaho gi hilantan. Actually gahapon siya nagsugod gi hilantan. Og atong usang adlaw pud ako og akong asawa kaoban sa iyang pag omangkon kaoban mi ni tungas sa among lugar nga bukid sa plagatasanon. 

Nagsakay mi sakong motor nga gi biay2 sakong mga kaoban nga habal2. O tinood jud nga habal2 akong motor kay mamasahero man ko aron mo gain og kwarta osahay. Sila nindot silag motor pero di mo pasulod kwarta sa ilang bulsa. Ako motor mo pasulod og kwarta kay ma masahero man ko.

So mo balik ta sa karon nga adlaw actually nag suffer ko karon sakong pangos sa tiil. Nadisgrasya mangd mi katong pag angat namu sa bukid ato usang adlaw angaton kaayo ang mande-e gud dri sa guihulngan. Nagtoo ko nga segonda nato akong dagan ni change gear ko para ma kusgan ang motor. Nagtoo jud ko sos pelmira man diay nato na neutral man nuan mao to hinongdan ni atras ang motor og natumba mi kay balason man tong lugara gud wala madala sa handbreak.


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now