ذكرى روتينية

واستنادا إلى مرور الوقت ، استنتجت من تلاوة مربي الشيخ محمد بخيت بن أحمد مغني أن كل مسلم يجب أن يكون له صوت يومي. قراءة حكم التوحيد كل يوم حتى اليوم الذي نقابل الله. المبلغ يصل إلى مقدار ما نستطيع ، لكننا نوصي بسبع مائة مرة أو ألف مرة كل يوم. جربه ببطء. ربما يمكن أن يكون أول شهرين هو 33. يزداد الشهر الثالث مرة أخرى. الأمر متروك لإدارة أخي. سلاماتي يحاول ... حظا سعيدا. ان شاء الله آمين.

صحيح إذا كنت مخطئا لأنني مثل الهبوط لا جذورها حتى لا في مهدها.

بر اساس گذشت زمان، من این را از یادداشت معلم من شیخ علیهم السلام باقیت بن احمد مغنی به این نتیجه می رسانم که هر مسلمان باید روزانه ویرید داشته باشد. حکم توحید هر روز تا روزی که ما با خدا ملاقات می کنیم خواندن. مقدار آن چقدر می تواند باشد، اما هفتصد بار یا هزار بار هر روز توصیه می کنیم. آن را به آرامی امتحان کنید شاید دو ماه اول می تواند 33 باشد. سومین ماه دوباره افزایش می یابد. این به مدیریت برادر من است. اسلامه تلاش می کند ... موفق باشید خداوندا، امین.

درست است که من اشتباه می کنم چون من مانند یک رو به پایین هستم و نه رونق گرفته ام.

Bazuar në kalimin e kohës, unë dhaif kjo përfundoi nga recitimi i Mësuesit tim Shejh Muuhammad Bakhiet bin Ahmed Mughni që çdo musliman duhet të ketë çdo ditë. Dënimi i Teuhidit lexohet çdo ditë deri në ditën kur takojmë Allahun. Shuma është deri në sa mundemi, por ne rekomandojmë shtatëqind herë ose një mijë herë çdo ditë. Provo ngadalë. Ndoshta dy muajt e parë mund të jenë 33. Muaji i tretë rritet përsëri. Ka të bëjë me menaxhimin e vëllait tim. Slamat përpiqet ... fat të mirë. Perëndia i gatshëm, amen.

Korrigjo nëse kam gabuar, sepse jam si një rrënjë jo e rrënjosur që nuk lulëzon.

https://s3.us-east-2.amazonaws.com/partiko.io/img/acehhitler-3r1g0pkl-1535984240127.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now