Kpaghasị Ịchọta Ihe Ntugharị Ụlọ Ndị a

Kpaghasị Ịchọta Ihe Ntugharị Ụlọ Ndị a

Inwe ụlọ obibi dị jụụ, ma ụlọ ma ọ bụ ụlọ ga-abụ nrọ ọ bụla mmadụ. Ya mere, ọtụtụ ndị dị njikere iji zọpụta ọtụtụ afọ ma ọ bụ tinye maka mbinye ego iji nọrọ n'obí ha chọsiri ike.

Ma naanị ụlọ ahụ ezughị oke, n'enweghi ike iji ngwá ọrụ dịgasị iche iche nwere ike ịkwado ndụ gị. Kedu ihe na-eme ma ọ bụrụ naanị na ị nwere sofa ma enweghị stovu? N'ezie, ị ghaghị ịzụta ihe oriri kwa ụbọchị ma jiri ego buru ibu.

A na-achọpụta ụlọ ụlọ iji mee ka ndụ dịkwuo mfe. Otú ọ dị, echela na ị ga-ahọrọ ngwá ụlọ ụlọ ka ị nwee ike ịdịgide adịgide ma nwee ike iji ya rụọ ọrụ ya. Nke a bụ ngwá ụlọ ndị ị ga-enwe n'ụlọ.

Fridge 1 Ọnụ ụzọ ma ọ bụ 2 Ọnụ ụzọ

Kpaghasị Ịchọta Ihe Nlekọta Ụlọ? Nke a bụ Reference

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now