Zamana Olan İhtiyacımın Peşindeler

Az önce konumu Jüpiter olan birisini takip ettim. Ben gezegenim Jüpiter. Şansın gezegeni, yayılmanın gezegeni. Rahat duramamanın ve sorun çıkarmanın gezegeniydi dün. Dünün bir önceki günden daha geniş bir coğrafya olması anlatımı kolaylaştırıyor. Anlatımı ben kolaylaştırıyorum aslında. Jüpiter sayesinde.

Her adımım bir önceki adımımla bir sonraki adımım arasındaki en uygun noktaya atılıyor. Adım atmıyorum, adımım atılıyor. Bir sonraki adımım ve tüm varlığın o adımla ilişkisini oluşturan bir kombinasyon peydah oluyor. Jüpiter bu etkinin ufacık bir kısmını etkiliyor. Belki de etkileyen değil etkilenen taraftadır.

Üç adım bile atamam izinsiz. Kıçımı da kaldıramam ucuz ve hafif olmasına rağmen. Ucuzluğunu tarif etmem bile mümkün değil. 1 robotu hareket ettiren pahanın kıyasını yaparsak... Yapamayız işte.

Beni kapsüle koyup kapsülü kafamın içine koymuşlar. Öyle bir sihir yapmışlar ki ben kalbimdeyim, kapsül beynimde; kapsülün içinde ben varım, benim dışımda kapsül. Tek parça full hd bir noktayız.

Kaldır kafanı yukarı bak. Orada değil. İndir gözkapaklarını derine bak. Orada.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center