Steemit Türkiye'nin ilk Otomobil Blogu!

IMG_6527.JPGMerhaba Arkadaşlar,

Adım Cihan Saraçoğlu 1995 İstanbul doğumluyum. İstanbul Teknik Üniversitesi ve Montana State University' de Biyomühendislik okumaktayım. Küçüklüğümden beri aşık olduğum otomobiller ile ilgili bilgilerimi, "Otomobil Bilgileri" Instagram sayfasından 2015 yılında paylaşmaya başladım, daha sonra aynı şekilde Amerikada MotorTrend dergisinde köşe yazarlığı yaptım. Artık yeni platform olan SteemIt' den yazılarıma devam etmek istiyorum. Blogun genel olarak hedefi, otomobillerle ilgili çoğu kişinin bilmediği ufak ama şok edici bilgiler ile yeni otomobillerin klasikleşmiş gazeteci satırlarından arındırılarak farklı bir gözle sizlere tanıtmak, ilginç otomobil parçalarının işleyişleri ile ilgili bilgiler vermektir. Desteklerinizi bekliyorum! Hepinize iyi günler dilerim.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center