Mewarnai hadiah untuk sang pacar

hallo ag die beste vriend, vandag het ek 'n prent geplaas wat nie minder interessant is as die vorige prent nie.

Onmiddellik wys ek die resultate van die prentjie dat ek klaar die regte kleur gegee het.

aqi5pd3c5w.jpg

Ek hoop dat u almal van hierdie prentjie hou met die titel kleur geskenke vir u kêrel.

Om 'n goeie kleur van die prentjie te gee, sal ek kleur, soos met gewone verfkleure, die karakters soos kleurkarakters, versiering, en huis, verwant aan iemand, werkers, plante, voorwerpe, diere ensovoorts.

sodat die resultate goed lyk en mooi foto's is om te sien, dan het ek die regte kleur gekies: die kleur is soos volg:

√ Cream
√ Brown
√ Red
√ Oranje
√ Pink
√ Black
√ Green
√ Pers
√ gemengde kleure

voordat ek eers die prentjie inkleur, berei ek die materiaal voor en is die beeld nog leeg,

en hier is die foto!

1ly16xq8oq.jpg

Elke foto wat ek vertoon, benodig kleure wat ooreenstem met die kleurassessering self.

vir die eerste fase sal ek eers die vrou inkleur en dan die man aanhou kleur.

sodat die beeld pragtig word, benodig u die volgende stappe:

in die eerste stap sal ek die beeld van die vel, gesig en hande van die vrou met 'n roomkleur kleur.

du6cx1w4e2.jpg

Die eerste stap het ek die vel, gesig en hande van vroue met room ingekleur.

fmrif1pzwu.jpg

Op die foto hierbo het ek haar hare en wenkbroue met swart gemengde bruin gekleur

bggmlefw7w.jpg

Op die foto hierbo het ek haar lippe rooi gekleur

Volgende sal ek die vel kleur met 'n mengsel van roomkleure

3i6a7kz79h.jpg

Volgende sal ek die man se hare in bruin en swart kleur

op die wenkbroue en ook op die lippe wat ek swart en rooi gegee het

eqwe2em9er.jpg

op die foto hierbo verduidelik dat ek haar klere of klere in ligblou gekleur het

4ebkmoyv17.jpg

Vervolgens kleur ek die geskenkpakkie of juweliersak in oranje

5m31wfax5h.jpg

Die volgende is 'n foto van 'n hartvormige ballon wat ek in rooi gekleur het

p1fc2xrnjx.jpg

Die volgende is 'n agtergrondprent wat ek in pienk gekleur het

lr6y6bf1rk.jpg

Die volgende is 'n agtergrondprent wat ek in donkerpienk en ligpers het

l7t63ih1f3.png

Die volgende is 'n agtergrondprent wat ek in donkerpienk en ligpers geverf het en lees ook steemit aceh.

Hierdie foto is gevolg deur die Motivator Expert

@esteemapp
@steemitboard
@pet.soeciety
@camuel
@honoru
@zainen
@olaexcel-ag
@eaglespirit
@onelove.curation
@ikafakinah
@nandafakinah
@rahmatfakinah
@erisakperfakinah
@macanselawah
@sultanaceh
@mahyuddinfakinah
@altooq
@accelerator
@mvd
@map10k
@wongbraling
@upmewhale
@nntopaz
@bdvoter
@dobartim
@innerblocks
@imagenius
@jeronimorubio

como forma de respeito, marquei meus amigos como um sinal de que sempre me lembro de todos vocês, isso não significa que seja SPAM ou BOT, isso é tudo e obrigado por seguir minha trilha de coloração FAKINAHSTEEM

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment