Friendly enemies: oya my people na my tori be dis

I get this paddy man wer me and am don de do things togeda since. This guy na my friend for secondary school, we even later go the same university.
I know am sote....me and him popsi and mumsi come de very close.
As time de pass, dis my man come go learn saxophone,him no tel me about am.
Na oneday i come see am the blow sax,i come de intereted.i tell am say i wan buy sax too, him no answer me but later him come say mk i buy say him go teach me.
Na im i come hustle get small money carry go buy the sax , as i buy this sax na him my friend come de vex say ,i get dat kind money na im i no find am anything. Say i carry everything go buy sax.
Omo d guy no come teach me d saxophone again o, na him i jeje carry d sax go keep one place till wen i go see anoda person to teach me.
Till today d sax still de my room and e don de rust already. D money wer i spend don go,so make we de careful sha cos some kind friends de very greedy.download-22.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center