Nå er første utkast til medlemsintervjuet ferdig

Nå skal det sies at jeg som vanlig håper på at dere har flere ideer enn meg og at den blir litt modifisert, men greit å forberede de som er interreserte i det litt tidlig og potensielt interresere flere.
Målet er jo da selvsagt at vi nordmenn skal bli bedre kjent, så jeg planlegger å poste disse intervjuene og gi sbd profitten til det medlemmet som har sendt meg det ferdige intervjuet. Forhåpentligvis vil vi lokke flere medlemmer med dette, siden det er for å få folk til å sosialisere, samarbeide og bli kjent med folk som de ellers ikke engang har tenkt over.
Håper dere resteemer og har ideer til flere spørsmål og at prosjektet mitt kan gjøre steemit til en litt triveligere plass.
Alle disse profilene vil da også postes på begge mine kontoer og hjemmeside norgesarkaden
Her har dere hvertfall første utkast av intervjuet:

Intervju:
(legg gjerne ved bilde)

Navn på steemit?

Navn?

Bosted?

Hva fikk deg til å begynne med steemit?

Hva jobber du med?

Noe familie?

Dyr?

Hva liker du å gjøre på fritiden?

Noen andre interesser?

Noen eller noe som inspirerer deg med henhold til forfatterskapet ditt?

Har du noen drømmer for livet eller steemit?

Hva handler postene dine hovedsakelig om? (kan gjerne legge ved linker til noen av de du er mest fornøyd med).

Noen tips til ferskere steemians?

Noe mer du har lyst til å dele med det norske steemit community?

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now