Mini battleship dag 5

mini battleship - Copy.png

Reglene er som alltid:

SBD premie går til den som velger riktig rute.
1 forsøk per dag.
Røde ruter er bombardert.

Lykke til!!!

I begynnelsen var det vel egentlig et krav å upvote 100% for å delta, men setter pris på all hjelpen jeg får.
Men som dere kanskje har sett krever dette en ganske stor mengde jobb, jeg personlig tjener mellom 0.1-0.2 per post og deler ut resten, så hadde satt veldig stor pris på om folk hadde gitt 100% stemmer.
Denne kontoen er først og fremst for å hjelpe norske steemians og jeg har sagt fra dag en at det ikke vil bli powerdown på denne kontoen, så i det lange løp vil det hjelpe dere langt mer enn det hjelper meg.
Jeg har min andre konto som jeg bruker i et forsøk på både å rake inn til egen inntekt og å hjelpe denne kontoen ordentlig på beina.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now