6 moeilijk te waarderen onderwerpen

Ik voel me op dit moment goed en dan ga ik op zoek naar zaken die ik normaal gesproken ook wel eens bekritiseer. Dit is een soort van oefening voor mij. Doe dit niet als je een rotdag hebt!


huilende baby
afbeelding


Politiek

De mensen in de politiek doen ook hun best. Ook zij zijn goede vaders en moeders voor hun kinderen. Ik waardeer dat ik dat werk dat ze doen niet hoef te doen en ik waardeer al de goede dingen die er gebeuren waar we meestal niks over horen en toch door de politiek wordt georganiseerd.


Boosheid

het kan enorm helpen om soms eens boos te zijn. Boosheid helpt me nog beter te weten wat ik niet wil, dus beter te weten wat ik wel wil. Hoe bozer ik ben, des te beter ik weet wat ik wel wil. (dit is geen schrijffout)


Pijn

Pijn vertelt me dat de cellen van mijn lichaam "vragen" om verbetering. Ik moet wel zorgen dat ik niet constant bezig ben met pijn. Mijn lichaam is een chemische fabriek en ik kan niet met al mijn woorden bedenken wat mijn lichaam moet doen om te herstellen, ik laat dat aan mijn lichaam over.


Leven

We hebben leven, en dus contrast, nodig om te kunnen focussen in deze materiele wereld. We doen dat voornamelijk met onze 5 belangrijkste zintuigen. tast, smaak, gehoor, reuk, zicht. Ik wil daar gevoel aan toevoegen. Dit helpt ons ook focussen. Dit voelt wel goed en dit voelt niet goed.


Verveling

Als ik me verveel weet ik dat ik me minder goed voel, dat is voor mij een moment waarop ik even ga mediteren of een dutje doen. Als ik me daarna weer goed voel, is mijn vrij tijd geen last meer maar een gift.


Eenzaamheid

Ik besef dat mensen een soort van kuddedieren zijn en daarom graag de interactie aangaan. Wat zouden we voor een mens zijn als er geen anderen zouden zijn om ons mee te vermaken. Ik weet heel zeker dat ik wel van mensen moet houden, anders zou ik me niet eenzaam voelen.


happy baby
afbeelding


Nog even voor de duidelijkheid, ik voel me niet eenzaam of boos, ik voel me goed, anders kan ik dit soort zaken niet waarderen. Ik voel me slechts geïnspireerd om dit te schrijven.


Ik heb deze Steemit post ook in het Engels gepubliceerd. Dat is volgens mij goed om te doen want dat dekt een betere vindbaarheid in bijvoorbeeld google. Ik moet zowiezo de tekst vanuit het Nederlands naar het Engels vertalen.


Ik wens je een geweldige dag!

¯_(ツ)_/¯

David



☺Als je deze Steemit post leuk vind[☺Volg me☺] re-steem upvote comment☺

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center