Cultus van de dood

Het heeft er alle schijn van dat er een wereld religie van 'het nieuwe normaal' inmiddels gevormd is. Waarbij het nemen van 'de injectie(s)' vergelijkbaar is met het gedoopt worden, de hostie nemen en een slok rode wijn drinken. Zo mag iemand bij een vermoeden van een 'C' besmetting geen behandeling met inmiddels bekende veilige medicatie, waarvan de werking bewezen is. Neen, deze 'geïnfecteerde' dient ritueel in slaap te worden gebracht, krijgt een pijp in de luchtwegen geduwd, waar vervolgens een ventilator met volle kracht zuurstof in jaagt. Dit gaat met zo'n kracht dat de longen er door beschadigd raken. Verzoek om andere behandel methodes zijn zelfs strafbaar gemaakt, ook die met volstrekt veilige medicatie. Zo worden met name de ernstig kwetsbaren en in het bijzonder de verzwakte ouderen schaamteloos geofferd. Het is een religie van 'de grote herstart' (een nieuwe genesis) waarin 'de wetenschap' tot een algemeen fenomeen is gemaakt en werd ingekapseld in een web van propaganda en censuur. Wie zich er tegen uit durft te spreken, openbaar, en nog de kans krijgt om gehoord en gezien te worden, die is een ketter. De vijanden van 'we doen het voor de anderen, dat moeten we niet vergeten...', er worden nog net geen brandstapels voor deze heksen van nu klaargezet.

Om 'beter te kunnen herbouwen' is eerst een afbraak nodig. De gelovers van de wereld religie van 'het nieuwe normaal' hebben daar als goed gelovigen ook volop aan meegewerkt. Het maakt ook niet uit of het (wetenschappelijk) aantoonbaar gezonder is om naar buiten te gaan, als 'de geestelijke leiders' van de cultus eisen dat mensen binnen blijven, dan doen ze dat. Buitenlucht is gezond het bevat verse zuurstof, zonlicht is nodig voor de aanmaak van Vitamine D en bewegen is goed voor het algemene welzijn. Dit toont aan hoe mensen zich gedragen als ze in het dogma van een religie geloven, een die zelfs 'de wetenschap' als woord heeft geannexeerd. Men voert ook druk uit op elkaar, als leden van een gemeenschap: "JAAAA! Ik heb de injectie(s) gehad! Zoooo blijjjjj!", om vervolgens de vraag te krijgen om jouw eigen medische geheimhouding te doorbreken. Het gaat inmiddels zo extreem ver dat men de ongelovigen (de nieuwe vrijzinnigen) bepaalde menselijke rechten wil gaan afnemen.

Alles om iedereen in de wereld religie te krijgen van 'het nieuwe normaal'. Het is een ongelooflijke machtsgreep poging van een kleine groep megalomane gekken. Maar die kan alleen plaatsvinden als er voldoende sycofanten zijn om het tot uitvoer te brengen en het vervolgens in stand te houden. En die blijken er nog steeds in overgrote mate te zijn, net als gedurende onze hele menselijke geschiedenis. Het zijn 'de bruine tong en rode hak' types, ze likken naar 'boven' en trappen naar 'beneden', omdat ze er zelf beter van zouden kunnen worden. Het ergste zijn de sadisten onder hen, zij die er genoegen in vinden om anderen te laten lijden. Het zijn de kampbewaarders, de engelen des doods, de meesters in propaganda en censuur van nu en in de (nabije) toekomst.

Kinderen mogen naïef zijn.

Voor volwassenen vind ik het beschamend. Verschillende mensen laten anderen weten dat ze de injectie(s) ontvangen hebben. Men deelt het op de geijkte massa media kanalen, alsof men iets geweldigs heeft gedaan. Vanuit mijn blikveld beschouwd hebben ze zich laten hersenspoelen. Ook sommige vrienden en familieleden laten mij weten dat ze de injectie(s) gehad hebben. En ik herken ze daarin niet meer. Een aantal mensen in mijn nabijheid zijn zelfs verworden tot fundamentalistische fanatieke dogma verspreiders van de wereld religie van 'het nieuwe normaal'. Vol agressie verspreiden zij 'het woord' en wee zijn of haar gebeente die rustig argumenteert en met wetenschappelijke onderbouwing deze massa hypnose waanzin in een keer onderuit weet te halen. Men reageert al snel emotioneel, haalt er dan rap doden in grote getale bij en wordt ten slotte buitengewoon giftig agressief. Zodra mensen gaan schreeuwen tijdens een gesprek weet je dat er een gevoelige snaar geraakt is. En dat degene die gaat staan en schreeuwen de ander zo het eigen gelijk wil opleggen. Dat is een vorm van manipulatie, die dominantie wenst te suggereren. Maar in wezen is het een verhulling van de eigen zwakte, niet kunnen omgaan met een mogelijk ongelijk. (Vandaar dat ik de hele huidige waanzin vergelijk met religie.)

Een aantal vrienden en dierbaren gaan schijnbaar volledig mee in de grote leugen die hen dagelijks wordt ingeprent. Het lijkt een illusionaire waarheid voor hen te zijn geworden. Dan wil ik graag stellen dat ik mij slechts verwonder, maar eerlijk gesteld ben ik bang de waardevolle band met hen te verliezen. Het hangt ergens toch wat in de lucht. Zij die er compleet in meegaan versus hen die hoe dan ook weigeren aan het wereldwijde 'wetenschappelijke' experiment deel te nemen. En ik dacht even terug aan lange wandelingen met 1 van mijn vrienden van weleer. Hij was uit een bepaalde strikte religie gestapt en kreeg toen te horen van zijn meest dierbaren dat hij daarmee niet meer in 'de hemel' zou komen. Men zou elkander na het sterven op aarde dus nimmer weder zien. Het deed mij verdriet om dat te horen. Dogma van een of andere religie maakt soms meer kapot dan men lief is. Van nature was ik daar schijnbaar al ongevoelig voor, dat merk ik tijdens de huidige religieuze massa gekte ook. En ik zie hoe velen schijnbaar nog steeds hunkeren naar een of andere vorm van religie, met de daarbij behorende gedragsregels. Ook zij die claimen niet te geloven in een of ander hoger almachtig wezen doen er volop aan mee. Nog steeds is het thema de vermeende strijd tussen 'het kwade' en 'het goede'.

Religieuze waan

De redder der menschheid verscheen deze keer in de vorm van de injectie(s)... Het vervult grote groepen mensen met een welhaast religieuze vorm van vreugde, waarvan menigeen dan ook her en der getuigt. En dan komen de felicitaties, de bloemen, de kransen, de medailles, de gratis patat en het paspoort naar een of ander ingebeelde 'vrijheid'. Waarbij ik toch werkelijk steeds meer een donkerbruin vermoeden krijg dat het stiekem een hoop is op een plekje, na het sterven op aarde, in de hemel. Dat is iets wat mij tegen de borst stoot bij mensen die zichzelf voordoen als ware religie belijdende. Niet omdat ze van nature het goede willen nastreven, nee, ze willen beloont worden, omdat ze de dogma van hun religie letterlijk proberen uit te voeren. Want waar zou men het anders immers voor doen? Een fenomeen wat ik ook tegenkom bij degenen die zich hebben laten bekeren tot de wereldreligie van 'het nieuwe normaal'. Uiteindelijk nemen ze de doop met hostie en de wijn, ik bedoel hiermee de injectie(s), omdat ze een beloning verwachten. Ach, en wat zou zo'n injectie nou voor kwaad kunnen doen, anders lieten 'ze' (wie zijn die 'ze' toch?) het toch niet uitvoeren? Oh ja, met een bepaald type van die injecties is het beter om niet te gaan vliegen, met het oog op de mogelijke vorming van bloedproppen. Maar vrees niet, het is allemaal veilig getest op dieren. Maar net als met 'de maskers' begon het dragen er van door mensen die zichzelf meenden te kunnen beschermen. En daarna werd het een verplicht sociaal gedrag experiment, welke navolging kreeg in een daadwerkelijk (wetenschappelijk?) experiment met mRNA injectie(s). Ontvang 'het', voor de anderen natuurlijk. Opdat men gered zal worden kreeg men een synthetisch virus geïnjecteerd, met daarin een PSI (Ψ) element, om nogmaals de spirituele verbinding te bevestigen, vermoed ik.

Wat nog mist in dit geheel is welke macht het daadwerkelijk mogelijk maakt om mensen op deze wijze te hersenspoelen en in een massa hypnose te houden. Een groep megalomane gekken kunnen wel wereldmacht willen, maar dat zou ik ook kunnen proberen. Alleen weet ik dat dit buiten mijn veld van invloed en mogelijkheden ligt. Sterker nog, ik voel daartoe ook geen enkele behoefte. Het is dan vervolgens beschamend naïef om te veronderstellen dat geen enkel ander mens vervolgens dat ook niet zou nastreven. Kinderen geloven in sprookjes, dankzij hun ongeremde verbeeldingsvermogen, hun naïviteit en geboren onschuld. Al beweren sommige religieuze stromingen anders, daar ben ik mij van bewust, maar ik verwerp dergelijke waanzin. Het is voor menig volwassen mens schijnbaar lastig om zich bewust te zijn van het verliezen van de kinderlijke onschuld, zodra de geslachtshormonen beginnen te razen door het lichaam. Daardoor zouden juist volwassen mensen beter kunnen weten. Want juist door zich onterecht kinderlijk naïef op te stellen krijgt het kwaad in het kwadraat een kans om zich te manifesteren. Men kan toch inmiddels al wel weten waar "Ik heb het niet geweten" en "Ik deed slechts wat mij werd opgedragen" al eerder toe heeft geleid in onze menselijke geschiedenis? Had de mensheid ook niet besloten om er gezamenlijk voor te zorgen dat herhaling zou worden voorkomen? Tijdens 4 mei 2021 zag ik slechts een enkeling samen met mij bij het monument staan. En het bevestigde mijn angst dat het inmiddels al weer gaande was. "We mochten er niet staan...", het excuus hoorde ik al her en der, maar hoe wist men dat eigenlijk?

De macht van de geijkte massa media

Rest mij nog 1 vraag: hoe is dit allemaal mogelijk? Wat hebben al deze gehersenspoelde medemensen in overeenkomst? Iets moet deze wereldreligie van 'het nieuwe normaal' toch effectief verspreiden? Immers, een megalomane psychopaat kan wel wat van plan zijn, maar er is een heel leger aan sycofanten nodig om wereldheerschappij mogelijk te maken. Denk aan die gek met dat borstel snorretje en zijn boek over 'zijn strijd'. Als hij geen financiers had gehad, die behoorden tot een machtig wereldwijd netwerk, dan was zijn waanzin grotendeels verborgen gebleven voor de massa. Zonder de steun van multinationale bedrijven en banken had deze levensgevaarlijk idioot geen enkele voet aan de grond gekregen. Met behulp van amfetamine was deze waanzinnige junk in staat om urenlang te redeneren. En hij had ook al een zondebok gevonden voor alle ellende van dat moment. Wat weer naadloos aansloot bij een aloude religie, welke zelfs tot op de dag van vandaag nog wordt aangehangen, door miljarden mensen. Al dan niet bewust, wil ik daarbij opmerken, want als ik zie hoeveel 'kappies' er nog steeds her en der rondlopen, dan geeft dat voor mij een vermoeden dat velen nog steeds religieus gebonden zijn. En vele families, ook van de huidige generatie, hebben nog steeds kennis over hun religieuze achtergrond, ook als ze zelf tot de eerste of tweede generatie 'afvalligen' behoren. (Nu lach ik zelf om het woord afvalligen overigens. Net zoals ik steeds vaker moet lachen om al die arme medemensen die menen dat een 'kappie' hen of anderen beschermt tegen iets wat ongeveer 100 nanometer in doorsnede is.) Met andere woorden, religie zit bijna genendiep, ook nog bij mensen die claimen 'ongelovig' te zijn. Persoonlijk kan ik overigens prima opschieten met mensen die hun eigen geloofsbeleving hebben en juist anti-religie zijn. Een aantal van hen zijn gaan behoren tot mijn dierbare vrienden.

De huidige massa hypnose kan slechts op een wijze tot stand komen. En dat is via de geijkte media kanalen. Waarbij aan de ene kant propaganda plaats vind en aan de andere kant er sprake is van censuur. Dat heeft niets met wetenschap te maken, op het eerste gezicht, maar het heeft wel degelijk te maken met psychologie. Door angst op te wekken, via alle geijkte massa media kanalen, kan men grote groepen mensen aansturen, controleren en beheersen. Zeker als een groot deel van de mensheid voortdurend naar het scherm kijkt en voor absoluut waar aanneemt wat hen daar wordt voorgeschoteld. De meeste van hen gaan zelf niet controleren of feitelijkheden wat daar dagelijks wordt gepredikt. Want liegen en bedriegen, dat zouden 'ze' toch niet doen? En weer komt bij mij dan de vraag naar voren wie 'ze' dan wel zijn. Want ergens is er dus schijnbaar een blind en doof vertrouwen in die 'ze'. Dat 'ze' het beste met 'ons' voor hebben, dus zullen 'ze' wel 'het goede' zijn en moeten 'wij' gewoon doen wat 'ze' zeggen. Totdat natuurlijk de eind afrekening komt en blijkt dat 'ze' tegen alle 10 de regels van de Neurenberg Code hebben verstoten en dat nog steeds doen. Dat 'ze' daarmee schuldig zijn aan misdaden tegen de mensheid. Waarbij ik velen hooguit naïviteit kan verwijten. Maar ook een hoop sycofanten die het hebben uitgevoerd, waaronder de verspreiders van de grote leugen: alle geijkte massa media kanalen. En daar zitten weer mensen achter. Welke tijdens de volgende Neurenberg Rechtszittingen in 2022 ongetwijfeld weer zullen claimen dat 'ze' slechts deden wat hen werd opgedragen en dat ze het niet hebben geweten.

Verschillende belevingen van de realiteit

Volgens mij bedoelen deze mensen dat ze geen geweten hebben en daarom zich verschuilen achter het zogenaamd 'in opdracht' foute handelingen uitvoeren. Lekker makkelijk voor al die achterbakse sycofanten, maar ik ben er van overtuigd dat zij de eindafrekening nogal prijzig zullen vinden. In contrast tot het voordeel wat ze er mee meenden te halen. Zelf heb ik al jaren geen beschikking meer over TV kanalen, luister ik geen radio en vermijd ik alle mogelijke geijkte massa media kanalen (zeker de zogenaamde 'sociale'). En ik merk in de praktijk van alledag hoeveel verschil dit maakt in werkelijkheidsbeleving. Waarbij ik ook tot mijn grote schrik constateer dat veel van de mensen die mij dierbaar zijn (en waren) totaal lijken te zijn gehersenspoeld door de verkondiging van 'de grote leugen'. Het is daadwerkelijk een illusionaire waarheid geworden, het bepaald hun realiteit. Dus ook hoe zij mij beleven, als iemand die weigert aan het wereldwijde experiment mee te werken. Zo vermoed ik dat ik wellicht het cobtact met een aantal vrienden zal verliezen door deze hele idioterie. Nou verdwijnt daarmee het gevoel van dierbaarheid van deze mensen voor mij niet meteen compleet, het voelt als een teleurstelling en geeft verdriet. Inmiddels ben ik ook steeds meer gelijk gezinden op mijn weg tegen gekomen. Mensen die ook met verwondering kijken naar de huidige waanzin. Naar de mensen die waarschijnlijk ook de volgende injectie(s) weer dansend en zingend zullen komen halen. Want tja, wie heeft er tegenwoordig nou nog de luxe van een werkend immuunsysteem...

Al met al heeft het mij wel enige tijd gekost om sommige vrienden mogelijk als verloren in een andere werkelijkheid beleving te beschouwen en daar berusting in te vinden. En ik ben mij er ook van bewust dat zij, net als jij gewaardeerde lezer, kunnen veronderstellen dat juist ik het ben die in een waanrealiteit leeft. Toch voel ik mij meer op mijn gemak bij mensen die een soortgelijke werkelijkheid beleving ervaren als ik, in mindere of meerdere mate. Gelukkig zijn er op die manier ook nieuwe vrienden bijgekomen en een aantal zijn gebleven. Desondanks ervaar ik het wel als bijzonder droevig dat juist een aantal waarvan ik dacht dat ze zich niet zouden laten manipuleren dat schijnbaar wel hebben laten gebeuren. Totaal veranderd zelfs, want ze 'verkondigen' inmiddels het evangelie van 'het nieuwe normaal'. En met de beste wil van de wereld kan ik mij daar niet bij aansluiten. Want ik heb mij verdiept in de vele verschillende wetenschappelijke facetten van deze waanzin. Op die wijze heb ik kennis vergaart die alles ontkracht wat er met het wereldwijde experiment geprobeerd wordt. Het is voor mij een religie en het kent veel gelovers wereldwijd, daar kan ik weinig aan veranderen. Zo zij het.

Er komen grote veranderingen aan, zowel op mondiaal niveau als voor mij persoonlijk. Dat laatste heeft nog wat voeten in de aarde. En al het besef dat ik recent had over wat er gaande is zorgde er voor dat ik de afgelopen dagen mij doodmoe voelde en een heftige duistere neerslachtigheid ervoer. Vandaag denk ik dat ik voordat alle drukte begint nog een keer een (voor mij) grote fietstocht (met de nodige zadelpijn) ga afleggen. Ook al staat de wind ongunstig, toch begeef ik mij straks richting de provincie Drenthe. Naar voormalig concentratie (doorvoer) kamp Westerbork om precies te zijn. Ook al heb ik de schurft aan al die luide 'praatpalen' daar en vind ik dat het juist daarmee deels tot een toeristische gruwelijkheid verworden is, ik ga er wel weer naar toe. Zoals ieder jaar ik daar heen ga en naar Grolloo, al dan niet in dezelfde toer. En vandaag zal ik daar ook denken aan de vrienden die ik niet meer herken en zij waarschijnlijk mij ook niet meer. Nog enigszins neerslachtig voelende stap ik straks op de pedalen, maar vastberaden om met nieuwe herwonnen innerlijke kracht terug naar huis te keren. Want er is de komende tijd veel wat gaat veranderen en daar zal ik het behoorlijk druk mee gaan krijgen.

Maak er wat van!


Vogelvrij verklaard, is zo gek nog niet...
photo5908801451201770760.jpg
Foto van mijn hand.

Nota bene: Al het menselijke is mij bekend en de waarheid heb ik niet in pacht. De aanleiding tot dit schrijven komt tot stand als vrijheid van expressie, voortkomende uit zelfstandige gedachten na kritische waarnemingen. En helaas neem ik waar hoe er een tweedeling geforceerd wordt, waardoor ik ook vrienden zie verdwijnen. Of het sterke vermoeden krijg dat er een kloof ontstaat of die er al is zo goed als onoverbrugbaar zal maken. En dat is iets wat mij diep van binnen raakt. Daar heb ik met deze publicatie een stem aan gegeven. Wellicht was ik te somber, wie weet, de tijd zal het leren.

Posted using dapplr

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center