UZAKTAN GELEN MUTLULUK

Merhaba steemit ailesi

Başlığımdan da belli olduğu gibi Uzaklardan Gelen Mutluluk . Aramızda 1218 km olsa dahi askerdeki imkanlara rağmen beni mutlu etmek için elinden gelen herşeyi yapan erkek arkadaşımdan gelen kargomu paylaşacağım sizlerle. Bugün evde otururken kapı çaldı ve ptt den gelen bir görevli bana ait bir kargo olduğunu söyledi . Böyle bir şey beklemediğim için şaşırdım ve kargoyu alıp heyecanla açtım. İçindekileri görünce kimden geldiğini hemen anladım .

İçindeki mektubu ve notları okunca duygulandım ama içindeki diğer şey beni çok ayrı mutlu etti ve sevindirdi ve tabi duygulanmamın üzerine tekrar bir duygulanmayı da ekledi . Mektup ve notları sizlerle paylaşamayacağım ama içinden çıkan o anlamlı şeyi ve fotoğrafı tabiki de paylaşacağım .

Benim için o kadar anlamlı ki tarif edemem . Askere gittiğinde künyesini boynumda taşımak istediğimi söylemiştim ama malum durumdan dolayı askerliğin bitmesini beklemem gerekiyordu . Bu isteğimi , düşüncemi unutmamış ve askerlikteki sıkıntılı geçen zamanlarının arasında bana özel bir tane künye yaptırmış . Hemen boynuma taktım ve mutluluktan etrafa bakıp kendi kendime gülümsedim .

Siz gülümseten ve siz gülümseyince mutlu olan insanları sevin ..

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now