Gratitude: Talk Watin make you de Grateful this Year

Una Good morning my Country people... I sure say una night go well and una enjoy yesterday show for our discord server and if you never join oya touch here because @mittymartz just de show everybody love yesterday and you na know watin for happen today..

Before we enter today matter I wan ask una how una de based on business and steemit I hope una de see say naijapidgin don de sweet and at thesame time de hot like pepper soup.

thank-you-2490552__480.pngPixabay.com CC0 Licensed

So today na Gratitude we go take am do.. Watin you de Grateful about for this year because plenty people don die ooo... Forget say you fine anybody fit die, one of my friend go upload picture for whatsapp come say anybody can do it but me I de see am as anything can happen to anyone at any point in time... So we go just de thankful today for the comment session starting from me

I de grateful for life, shelter, food and love from all my loved ones... Sometime ago I go benue state for this country for Orientation and me I no go like stay the state so them come say if you go relocate go anywhere way you want, you go be woman wae don marry with marriage certificate or you get one sickness wae need doctor attention every time with doctors report and me I no get anyone but I de grateful say I still relocate without all those things.... Oya make we hear your own

Na @mittymartz Bring this one for @naijapidgin


Avatar by @mittymartz
IMG_20180319_092844_398.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now